שיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 16
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2014
מספר מילים 2640
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

-ממן 16- שם הקורס:   שיווק נושא העבודה: "דרייב בנק"                                    תוכן עניינים תמצית מנהלים- -…3-4
ניתוח המצב השיווקי הנוכחי –. 4-9
   הגדרת יעדים- –9
אסטרטגיה שיווקית -…9-10 תכנית פעולה 10-11
אמצעי בקרה קשיים וסיכונים –11-12
ביבליוגרפיה ..13
תמצית מנהלים אני סטודנט בקורס "שיווק" בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה אשר עובד בבנק "מזרחי טפחות".
במציאות היומיומית אנו נאלצים להמתין רבות כמעט בכל מקום שנותן שירות. בין אם זה בקופת חולים, בסופר, בדואר, בבנק וכו'.
מכיוון שאני עובד בבנק , אני חשוף לכך יותר . הבחנתי, כי התורים בבנק, בלתי נסבלים בייחוד כאשר לקוחות הבנק עסקיים ופרטיים מעוניינים לבצע פעולות קופה פשוטות בסניפים מול פקיד, כדוגמת הפקדות ומשיכות מזומן וצ'קים (ולא בערוצים הישירים) ומוכנים לשלם עבור השירות בהתאם.
תחום עמלות ניהול החשבון מאוד רווחי עבור הבנק. רק בכדי לסבר את האוזן, הכנסות הבנקים מעמלות בשנת 2013 היו כ-משפטים  מיליארד ₪. ב"בנק מזרחי טפחות" ההכנסה מעמלות הייתה כ-1.45 מיליארד.
על מנת להתמודד עם בעיה זו, הרעיון שלי הוא הקמת שירות חדש שייקרא "מזרחי טפחות דרייב" או  לחלופין "דרייב בנק", אשר יהיה ביתן קטן ומאובטח…