ניתוח שיווקי של ארגון הומינטרי
מוסד לימוד | המכללה האקדמית עמק יזרעאל |
מקצוע | כלכלה |
מילות מפתח | ארגון, הומינטרי, כלכלה, עוני, שיווק |
שנת הגשה | 2014 |
מספר מילים | 4427 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
החוג לכלכלה וניהול שם הקורס: אתגרים בכלכלת העוני העולמי עבודה מספר 2
מוגש על ידי:
תיאור הארגון:
ישראייד הוקמה בשנת 2001, תחילה, עסקה בפיתוח תכניות ופעילויות חינוכיות בתחום העוני ברחבי העולם.
כיום הינה עמותה ישראלית המשמשת כמסגרת ארגונית לסיוע הומניטרי בינלאומי אשר מקורו בישראל, הפועלים בתחום הסיוע ההומניטרי ברחבי העולם.
סיוע בעת אסונות ומקרי חירום בעולם, החל מפעולות חילוץ והצלה, שיקום קהילות ומוסדות חינוך, אספקת חבילות סיוע, עזרה רפואית, מימון זעיר, שיקום עסקים, ועד- טיפול בטראומות נפשיות. המשימה שלנו העיקרית היא לתמוך באופן יעיל ולענות על הצרכים המשתנים של אוכלוסייה. ארגון ישראייד מאפשר לארגונים ישראלים מגוונים הפועלים בזמני משבר להתאגד תחת קואליציה שתסייע לחסכון בעלויות, ותעצים את היחס החיובי כלפי ישראל בעולם. מאז הקמת הארגון, ישראייד תיאמה וסייעה מסביב לעולם.
מטרות ויעדים עיקריים:
§ איחוד וייעול הפעילויות של הארגונים ההומניטריים , תוך מאמץ לתת מענה לאוכלוסיות במדינות מתפתחות.
§ שימוש כגורם מתווך בין הארגונים השונים , תוך הקלת שיתוף הפעולה, התיאום והתקשורת בין הארגונים.
§ הגברת התרומות המוענקות לארגונים מן הציבור הישראלי ערכי ליבה:
· מקצועיות- העסקה של מטפלים מובילים בעולם, צוות של עובדי סיוע מנוסים ומסורים שלנו.
· חדשנות ודינמית- אנו מציעים פתרונות חדשניים, מסגרת יעילה של תמיכה לטווח ארוך ולצרכים לטווח קצר.
· שותפות ואחריות סביבתית- זוהי האמונה כי האוכלוסייה המקומית חייבת להיות מעורבת בכל שלב של פרויקט – מתכנון ליישום, מתחילת התהליך ועד סופו. מסיבה זו, נבנו קשרים חזקים עם כל הגורמים המשמעותיים הפועלים בכל אזור כגון ממשלה, ארגונים בינלאומיים ולאומיים, וקהילות מקומיות.
תגובות בעת חירום:
כשקורה אסון טבעי, זמן הוא המהות. כל שעה שעוברת מפחיתה באופן דרמטי את שיעורי ההישרדות ופוגעת במאמצי שיקום. ישראייד מנסים להגיב באופן מידי, בעזרת צוותי הסיוע, מתן טיפול רפואי מציל חיים, מזון וציוד, כמו גם חומרי ניקוי והבנייה.
…