סמסטר א 2015

תקציר העבודה

ממן
1 3
שאלה 1
נכון. אסטרטגיית המיצוב של שטראוס מתבססת על הדגשת נק' השוני.
מיצוב הוא מהלכו של עיצוב תדמית המוצר בתודעת הצרכן או שוק המטרה.
נק' שוני הן תכונות ותועלות שהלקוח מאמין שלא יוכל למצוא במקום אחר.
השלבים בבניית אסטרטגיית המיצוב נראים היטב כאשר המנכל מגדיר שוק מטרה שהוא –
שאלה 2
נכון.
בידול מוצרים הינו מהלך המאפשר למוצר להיות שונה ממתחריו בתחומים שונים כגון צורה, תכונות, איכות, ביצועים וכד'.

שאלה 3
מוצר כללי הינו מוצר שצרכנים רוכשים על בסיס קבוע, ושייך למוצרי הנוחות, אשר נרכשים בתכיפות גבוהה עם מעורבות קניה נמוכה מאוד, כאשר הלקוחות מכירים את המוצר מראש.