אסטרטגיה בינלאומית על חברת fox בארץ ובעולם

מוסד לימוד
מקצוע
שנת הגשה 2015
מספר מילים 1897
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תקציר לעבודה אסטרטגיה בינלאומית לחברת פוקס ויזל בע"מ העבודה עוסקת בעיקר על חברת fox  בארץ ובעולם מההתפתחות שלה בהתחלה עד שהיא צמחה והגיעה למה שהיא היום.
האסטרטגיה הבינלאומית שלה בעצם.
אסטרטגיה בינלאומית עבודה מספר 3 :
FOX פוקס-ויזל בע"מ (מוכרת בציבור בשם המותג פוקס) היא חברה ציבורית ישראלית העוסקת בעיצוב, בייצור ובשיווק של ביגוד ואבזרי אופנה.
הדילמה האסטרטגית הבינלאומית שעולה לחברת FOX היא :
איך נצליח במזרח אירופה ? הראל ויזל, מנכ"ל רשת האופנה פוקס, לא מפסיק לחפש יעדים להתרחבות. ידוע שויזל מחפש זכיינים שיפתחו חנויות פוקס בפולין, אוקראינה, רומניה, בולגריה ומדינות נוספות במזרח אירופה. ויזל אישר כי אכן בכוונתו לפתח את תחום מזרח אירופה וכי החברה מחפשת אפשרויות לחיבורים ושיתופי פעולה.
מטריצת נקודות הייחוס של FOX  : ממד הסביבה הפנימית :
לקוחות :
על לקוחות הקבוצה נמנות שלוש קבוצות עיקריות:
·         הצרכן הסופי בחנויות בניהול ובהפעלת החברה (בישראל) ·         לקוחות סיטונאים בישראל: בעלי חנויות ברחבי ישראל וקונים מוסדיים. ·         זכייני החברה בחו"ל. לחברה אין תלות בלקוח מסוים כלשהו אשר אובדנו ישפיע באופן מהותי על תחום הפעילות של החברה, לרבות מי מהזכיינים בחו"ל. מתחרים :
המתחרים העיקרים של החברה הם, אך לא רק, רשתות אופנה בינלאומיות ומקומיות בהן: קסטרו, TNT, הוניגמן, לי קופר, גולף, תמנון, פול & בר ,H&O, GAP ,H&M , ZARA ו- Forever 21. כמו כן קיימת תחרות בתחום אופנת הבית, בין המתחרים העיקריים: גולף אנד קו, המשביר לצרכן, נעמן פורצלן, ורדינון, איקאה ותחומי Non Food ברשתות המזון.
בעלי עניין אחרים :
לפוקס שלושה בעלי מניות עיקריים (נכון ל-12
במרץ 2014) :
•           ויזל אחזקות א.י.ה בע"מ – שיעור אחזקה של 26.72% •           אברהם פוקס (באמצעות "טריקו פוקס בע"מ") – שיעור אחזקה של
5 .21% •           הציבור מחזיק ב-37.06% מהבעלות בחברה.
בשנים 2008-2007 חולקו 30.9 מיליוני ש"ח כדיבידנדים.