עבודה בפסיכולוגיה של הלמידה
מוסד לימוד | המכללה האקדמית תל-אביב - יפו |
מקצוע | פסיכולוגיה |
מילות מפתח | Domjan, M. 6th edition, The principles of Learning and Behavior, פסיכולוגיה של הלמידה |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 706 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
1 . א. אפקט הביטואציה – בעקבות הצגה של גירוי חוזר ישנה ירידה בתגובתיות. משך הזמן של הביטואציה מחולק לשניים: הביטואציה קצרת טווח – נעלמת בפרק זמן של שניות או דקות, –
ב. דיסהביטואציה – כאשר התרחשה הביטואציה (ירידה בתגובתיות) לגירוי מסוים, ניתן להחזיר את התגובה לגירוי באמצעות חשיפה לגירוי חדש, יצירת סנסיטיזציה (עליה …
2. א. התניה מעוכבת – בהתניה זו הCS מתחיל לפני הUS. שני סוגים: התניה בעלת עיכוב קצר – הUS מעוכב מעט (פחות מדקה) לאחר תחילת הCS, והUS מופיע לקראת סיום או מיד עם …
2. התניית עיקוב אחר סימנים עוקבת – מכניסים חולדה לתוך קופסת ניסוי ומציגים לה ריבוע מואר (CS) כ-2 דקות. כ-30 שניות לאחר סיום הצגת הריבוע המואר, ניתנת לחולדה מחסנית מזון (US) למשך 10 שניות.
משך זמן הISI הוא 30 שניות.
צימוד זה חוזר על עצמו 10 –