סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

MCSA Windows server 2012 Active Directory

שנת הגשה 2015, מילים
ILS 100.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

•         רקע כללי •         תהליך יצירת הדומיין וחיבור תחנה •         הפיכת השרת לדומיין קונטרול •         התחברות מחשב/תחנה לדומיין •         שינוי שם השרת או לקוח •         יצירת תבנית (TEMPLATE) משתמש ליצירת משתמשים מרובים •         סקריפט אישי ליצירת משתמשים מרובים •         יצירת OU למחלקות השונות •         יצירת GROUP למשתמשים בעלי נושא משותף •         יצירת GPO לסיסמא •         סקריפט אישי למציאת חשבונות נעולים •         יצירת שעות עבודה •         יצירת כונןמחיצה לשם שמירת מידע של משתמשים •         יצירת תיקיית בית/HOME FOLDER לכלל המשתמשים •         המשך עבודה דרך הבית למחלקת MARKETING •         הצפנת המידע של מחלקת המכירות •         יצירת בסיס נתונים •          יצירת SHADOW COPIES / שחזור קבצים מגרסאות שונות •          הפניית תיקיית DOCUMENTS ושולחן עבודה – FOLDER REDIRECTION •          הגדרת גיבוי לAD •          יצירת GPO להתקנת WINRAR לכל המשתמשים •          האצלת סמכויות האצלת סמכויות למחלקת HELP DESK •          חסימת אפשרות RUN וCMD למשתמשים רגילים •          התקנת RSAT למחלקת HELP DESK •          יצירת GPO לסיסמא  על מנהל HELP DESK •          Remote Access desktop •          התקנת תיקייה משותפת למחלקת HELP DESK והגבלתה •          מחיקת קבציTEMP  ברגע הLOGON של המשתמש •          התקנת מדפסות למחלקות •          מתן עדיפות הדפסה למנהל מחלקה •          מתן סמכות ניהול מדפסת למחלקת HELPDESK •          יצירת Fine-Grained Password •          שינוי שם משתמש של הADMINISTRATOR •          איסור קבצים בשם “”SECRET •          REPLICATION BETWEEN 2 DC •          DHCP •          DHCP FAILOVER •          WSUS •          VPN •          הגדרת DHCP NAP ENFORCEMENT התקבלתי לעבודה כעוזר מנהל רשת בחברת Table Inc..
בחברה ישנו שרת Windows Server 2012 R2 ועובדי החברה משתמשים במערכת ההפעלה Windows 7 Ultimate.
בחברה יש 50 עובדים המחולקים לארבע מחלקות (OU) -Management -Marketing -Manufacturing -Help Desk Total Of: 4 Organizational Units לכל מחלקה יש 15 עובדים למעט מחלקת HELP DESK בעלת 2 עובדים.
העובדים מתחלקים בצורה הבאה:
Management, Marketing, Manufacturing
1 X Manager
1 X Manager Assistant
1 X Secretary
1 2X Normal Users Total Of: 15 Users Help Desk
1 X Help Desk Manager
1 X Help Desk Manager Assistant Total Of: 2 Users מצגת בת 177 שקופיות

ILS 100.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח Active, Directory, MCSA, Windows
מקצוע/ות מתמטיקה ומדעי המחשב
מספר מילים
מספר מקורות 10
שנת הגשה 2015
שם מוסד לימוד בו הוגשה העבודה גון ברייס
פקולטה MCSA
workid 36052
studentid 132742

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.