מודלים בשיווק בשוק המים - תמי 4
מקצוע | הנדסה ותעשייה |
מילות מפתח | 4P, מודלים בשיווק, ניתוח swot, תמהיל שיווק, תעשיה וניהול |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1365 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
סביבה עסקית כוחות ואיומים לפי פורטר מתחרים פוטנציאלים – חברות מתחרות בשוק, חברות מים מינרליים, חברות מסננים מתחרים בענף – קיימים מספר חברות בענף למתקני מים ביתיים חסמי כניסה – חסמי כניסה גבוהים עלויות ייצור ותפעול ושירות ומחירים תחרותיים קיימת יריבות בשוק אך מעט שחקנים גדולים מתחרים בחברת תמי 4
כוח מיקוח ספקים בארץ ובחו"ל אינו נמוך וכוח מיקוח לקוחות גבוה מוצרים תחליפים – מים מינרלים ומי ברז ובריטה ומים מסוננים.
כיתה 42-5
ספטמבר 13
רפרט מבוא לשיווק ארגון נבחר : תמי 4 שטראוס מים בחרתי להתמקד במוצר הדגל מכשירי תמי 4 בייתים מבוא על החברה שטראוס מים שנת הקמה :1972
בקיבוץ נתיב הל"ה בעלות היסטורית תעשיות נתיב הל"ה (תנ"ה) בעלות כיום שטראוס מים חברת בת בקבוצת שטראוס מחזור מכירות לשנת
2 008 : 248 מיליון מבנה ארגוני : חברה בין לאומית פועלת גם בסין ואנגליה מחלקות אגף שיווק, אגף שירות, אגף מכירות, אגף כספים, תפעול ולוגיסטיקה, משאבי אנוש מס' עובדים: מעל 700 עובדים תיק מוצרים: מתקנים לטיהור מים סביבה פעילות של הפירמה בישראל ובחו"ל סין ואנגליה.
סביבה עסקית כוחות ואיומים לפי פורטר מתחרים פוטנציאלים – חברות מתחרות בשוק, חברות מים מינרליים, חברות מסננים מתחרים בענף – קיימים מספר חברות בענף למתקני מים ביתיים חסמי כניסה – חסמי כניסה גבוהים עלויות ייצור ותפעול ושירות ומחירים תחרותיים קיימת יריבות בשוק אך מעט שחקנים גדולים מתחרים בחברת תמי 4
כוח מיקוח ספקים בארץ ובחו"ל אינו נמוך וכוח מיקוח לקוחות גבוה מוצרים תחליפים – מים מינרלים ומי ברז ובריטה ומים מסוננים.
2 . ניתוחSWOT לחברה (חזקות והזדמנויות של הפירמה) Internal External Strengths Opportunities Weaknesses Threats חוזקות וותק מוניטין – קרוב ל-40 שנה וותק מוניטין ושם טוב בקרב לקוחות בשוק צריכת מים גודל/עצמה כלכלית – חברת בת בתאגיד שטראוס מערך הפצה יעיל ואפקטיבי ופריסה ארצית הנהלה משנת 2009 – קבוצת שטראוס איכות ייצור מוצרים גבוהה מוצרים ייחודים ביחס לשוק אנשי מכירות – מוקד מכירות ושירות טלפוני
1 0 פטנטים לסינון מים רשומים על שם תמי 4
חולשות רמת מחירים גבוהה מתחרים חזקים אלקטרה, נביעות, מי עדן אתגרים והזדמנויות שוק מים נמצא במגמת גידול עליית מחיריהם של מוצרים חלופיים (אלקטרה בר) פיתוחים חדשים ויצירתיים – כגון תמי4 Touch פתיחת שווקים בינלאומיים חדשים – תמי4 נכנסו לשוק באנגליה ובמזרח הרחוק לאחרונה – וועדת ששינסקי עשויה להביא לעליית מחירים בשוק המים המינרלים מי עדן נביעות ועין גדי