סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות הגדול והאיכותי ברשת
  • פרסם עבודה
  • התחבר

תפיסת הזיכרון של הצרכן את הפרסום שמשתמש במסר הומוריסטי במדיה החדשה אל מול המדיה הישנה - 7 עמ'

₪100.00 – 
לרכישה והורדה מיידית
קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
סוג העבודה _טרם_נקבע_
מקצוע תקשורת
שם מוסד לימוד אור יהודה
פקולטה הומור בפרסום
מילות מפתח הומור, מדיה, מדיה חדשה, מדיה ישנה, פרסום, תקשורת
שנת הגשה 2015
מספר מילים 2674
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

1 .     מבוא
כיום אנו חווים עולם אשר מורכב מהמדיה הישנה והמדיה החדשה בו בזמן. עד לפני כמה עשורים המדיה הישנה היוותה את המדיה המרכזית וכלל העברת המסרים החשובים התבצעו באמצעות המדיה הישנה, באמצעות ספרים, עיתונים, רדיו וטלוויזיה. עם התפתחות הטכנולוגיה ועידן האינטרנט אשר חיבר בין אנשים וארגונים מקצוות העולם, חלו תמורות משמעותיות בהתנהלות העולם והחברה כולם בכלל המדינות. השינויים הובילו לשינויים משמעותיים בתפיסות, אמונות, מחשבות והתנהגויות אשר הובילו לשינויים מתבקשים גם בעולם הפרסום. השינויים הללו באו לידי ביטוי בכך שאנשי פרסום ושיווק שעטו מן השימוש באמצעי המדיה הישנה אל אמצעי המדיה החדשה. המדיה החדשה הינה מדיה אשר מבוססת על רשת האינטרנט ואמצעים דיגיטליים, וטומנת בחובה יתרונות גדולים ורבים, בהם: נגישות לקהל רב באופן מיידי, זמינות, אפשרות להתאים פרסומים באופן נקודתי, טווח מחירים גמיש ואפשרות לשנות את הפרסום במידת הצורך. מדיה זו מאפשרת למפרסמים להגיע לקהלי היעד הנדרשים באופן ספציפי ומדויק יותר תוך ידיעה כמעט ודאית של האלמנטים אשר ניתן ולא ניתן להשתמש בהם על מנת לשווק את המוצר או השירות המבוקש במידה מוצלחת. אחד האלמנטים אשר בוצע בו שימוש רב במדיה הישנה ובמדיה החדשה הינו אלמנט ההומור. בשל התמורות אשר חלו בעולם נוכח תופעת הגלובליזציה אשר הובילו גם לשינוי בתפיסות ומחשבות ברחבי העולם, חל גם שינוי בשימוש באלמנטים רבים בפרסום, בהם אלמנט ההומור. על כן שאלת המחקר בעבודה זו הינה:
האם הפרסום שמשתמש במסר הומוריסטי, נתפס בזיכרון של הלקוח יותר כאשר הוא מוצג ברשתות האינטרנט (המדיה החדשה) מאשר בשילוט חוצות או בטלוויזיה (המדיה הישנה).
על כן, אנו נרצה לבדוק את החותם אשר מתיר שימוש באלמנט ההומור על הצרכנים אשר משתמשים במדיה הישנה אל מול הצרכנים אשר משתמשים במדיה החדשה. עד יום זה נעשה מחקרים רבים אשר בדקו את ההשפעה אשר טמונה בשימוש באלמנט ההומור בפרסום, אך טרם בוצעו מחקרים אשר שמו להם למטרה לחקור את השימוש באלמנטים שונים, בהם אלמנט ההומור והשפעתו על הצרכנים במדיה הישנה אל מול החדשה בימינו.
 על כן עבודה זו צפויה לשפוך אור על שימוש באלמנט ההומור והשפעתו על חקיקת המסר הפרסומי בתודעת הצרכן במדיה הישנה אל מול המדיה החדשה.

₪100.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

עבודות בתחומים דומים

  • 10698 לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט - ממ"ן 11 ציון 92
  • וולטר בנימין - יצירת האומנות בעידן המידע (סמינר)
  • פרסום ברשתות חברתיות
  • מגדר בספרות ילדים
  • עבודת סמינריון בנושא הזכות לפרטיות וזכרונות דיגיטליים

מקצועות

  • אמנות ומוסיקה (413)
  • אנגלית (262)
  • אנתרופולוגיה (285)
  • ביולוגיה (524)
  • גאוגרפיה (156)
  • היסטוריה (1,449)
  • הנדסה ותעשייה (169)
  • חינוך (1,913)
  • חשבונאות (492)
  • יהדות (356)
  • כלכלה (1,007)
  • מדעי המדינה ויחבל (2,497)
  • מדעים (348)
  • מנהל עסקים (5,816)
  • משפטים (1,999)
  • מתמטיקה ומדעי המחשב (164)
  • סוציולוגיה (1,098)
  • ספרות, שפה ולשון (545)
  • ספרנות ומידענות (35)
  • סקירות ספרות (251)
  • עבודה סוציאלית (306)
  • פילוסופיה (305)
  • פסיכולוגיה (1,996)
  • קולנוע ותאטרון (485)
  • קרימינולוגיה (782)
  • תחומים אחרים (554)
  • תיירות (142)
  • תקשורת (1,932)

סוגי העבודות ב-סמרטר

  • הצעת מחקר
  • מבחן
  • ממ"ן
  • סיכום
  • סיכום למבחן
  • סקירת ספרות
  • עבודה אקדמית
  • עבודת גמר
  • עבודת סמינריון

מאמרים נוספים

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
  • עבודה סמינריונית לדוגמא

מוסדות הלימוד

אוניברסיטת אריאל בשומרון אוניברסיטת בן-גוריון אוניברסיטת בר-אילן אוניברסיטת חיפה אוניברסיטת רייכמן אוניברסיטת תל-אביב אורט בראודה בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב האוניברסיטה העברית, ירושלים האוניברסיטה הפתוחה הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל המככלה האקדמית נתניה המכללה האקדמית אשקלון המכללה האקדמית גבעת וושינגטון המכללה האקדמית הדסה ירושלים המכללה האקדמית עמק יזרעאל המכללה האקדמית תל-חי המכללה למינהל המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן מכללת אורנים מכללת אחוה מכללת ספיר שלוחת דרבי בישראל
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
  • מפת האתר
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.