סמינריון-כולל נספחים- הקשר בין פער בין תרבותי בין תרבות מדינת האם של חברה בינלאומית ותרבות המדינה המארחת והעברת ידע ובין הצלחת שלוחות החברה הבינלאומית במדינה המארחת

תקציר העבודה

פער תרבות הצלחת שלוחת החברה הבינלאומית במדינה המארחת פרה סמינריון- ניהול בין לאומי תוכן עניינים
מבוא
3
סקירת ספרות
4 -8
פרק 1- פער בין תרבותי cultural distance (CD).
4
פרק 2- הצלחת שלוחת החברה הבינלאומית במדינה המארחת 5
פרק 3- הקשר בין פער בין תרבותי בין תרבות מדינת האם של חברה בינלאומית ותרבות המדינה המארחת משפיע על הצלחת שלוחת החברה הבינלאומית במדינה המארחת
6 דיון 9
ביבליוגרפיה
1 0 העבודה תכוון לבדוק אם קיים קשר, בין פער תרבות זה ובין הצלחת שלוחה בינלאומית או מיזם בינלאומי.
מהמאמרים שנבדקו בעבודה נמצא כי אמנם קיים פער תרבותי, כי ניתן לכמת אותו ולהעריך אותו אופרציונלית וכי הוא גורם מכריע בניהול בינלאומי, יש לו השפעה על הצלחת שלוחה של חברה בינלאומית ומנהלי חברות בינלאומיות נוהגים להתחשב בו כבר לאורך שנים. משתנים:
משתנה בלתי תלוי: פער בין תרבותי משתנה תלוי : הצלחת שלוחת החברה הבינלאומית במדינה המארחת. שאלת מחקר: האם פער תרבותי בין תרבות מדינת האם של חברה בינלאומית ותרבות המדינה המארחת משפיע על הצלחת שלוחת החברה הבינלאומית במדינה המארחת? מבנה העבודה  לאחר הצגת המבוא תוצג סקירת ספרות לפי המחקרים שנבדקו שתורכב מפרק ראשון המתאר את הפער הבין תרבותי, פרק שני שירחיב בנושא הצלחת שלוחה של חברה בינלאומית ופרק שלישי שיתייחס אל הקשר בין פער בין תרבותי בין תרבות מדינת האם של חברה בינלאומית ותרבות המדינה המארחת כמשפיע על הצלחת שלוחת החברה הבינלאומית במדינה המארחת. הפרק האחרון של העבודה יהיה דיון בנושא ובשאלת המחקר של העבודה.
פער תרבותי  cultural distance (CD) הוא תבנית הנמצאת בשימוש נרחב בעסקים בינלאומיים והוא יושם בין היתר להרחבת השקעה זרה בחו"ל, לבחירה בסגנון החדירה למדינה חדשה ולביצועים של שלוחות בינלאומיות של חברה (Shenkar, 2012 ).