עבודה בשיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2015
מספר מילים 845
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

‏05/05/2015

1 .      מידת האטרקטיביות של ענף ההלבשה הבסיסית, עפ"י מודל 5 הכוחות של פורטר- א)      מתחרים הקיימים בענף-  ככל שהשוק עם יותר מתחרים, כך האטרקטיביות נמוכה יותר.   חסמי היציאה מהענף ,ככל שיש התחייבויות ארוכות טווח שווי השוק נמוך…
ב)      איום בכניסת מתחרים- ככל שהענף מאוים בכניסת מתחרים חדשים, הוא פחות אטרקטיבי. ג)        מידת התחלפויות-  ככל שיש יותר תחליפים בענף, הענף פחות…
ד)        כוח מיקוח לקוחות-  ללקוחות יש כוח מיקוח ולכן הם יכולים להכתיב…
ה)     כוח מיקוח לספקים-  כאשר יש מעט ספקים בשוק, יש להם כוח ..
.
אסטרטגית הצמיחה של קרולינה למקה
2 . בפתיחת רשת אופנה רשת קרוליינה למקה כללה את רשת האופנה "הודיס" ואת רשת האביזרים "טופ טן" ולכן ניתן לומר..

3 .מיקום היחידה העסקית של "פרייסמרק" בתוך "קרולינה למקה" בזמן כניסתה לשוק פרייסמרק תמכור ללקוחותיה ביגוד איכותי במחיר זול. כוונת החברה היא למכור כמויות גדולות ברווח נמוך על כל מוצר.
ענף ההלבשה רווי מתחרים ולכן…

4 .
לחברת "פרייסמרק" SWOTניתוח חוזקות חולשות איכות המוצר   מוניטין   ניסיון   איכות כ"א   תזרים מזומנים   הזדמנויות ואיומים ברמת המאקרו:
הזדמנויות איומים כלכלית תחרות פוליטית פריסה וגודל מוצרים נלווים הזדמנויות ואיומים ברמת המיקרו:
הזדמנויות איומים ספקים לקוחות מתחרים