מקרה בוחן דרופבוקס

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2016
מספר מילים 1001
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

בית ספר למינהל עסקים ניתוח מקרה בוחן:Dropbox ניהול השיווק 90 יפה מרצה:
מתרגלת:
שירה ברזל                                                                                                                             9 בינואר 2016
תוכן עניינים
1.        DROPBOX סוג התחרות, ה-Value Proposition שהיא מציעה,  וההזדמנות במודל הSWOT- שדרו יוסטון ראה… 3
2 .        איך דרו יוסטון חשב על המוצר שלו כאשר הגיש מועמדות לY Combinator. ההנחות שהיו נכונות וההנחות  שהיו שגויות ב2010,   כיצד דרו יוסטון והצוות שלו בדקו את ההנחות שלהם, האם הם ביזבזו זמן או משאבים, באיזה כלים הם השתמשו, ומה הם ההצעות היעול שלנו. 3
3 .        מדוע וכיצד השתמשה DROPBOX במודל הFREEMIUM? 4
4 .        היחס בין כמות הלקוחות המשלמים ללקוחות הלא משלמים ב DROPBOX וCAC. 4
5.        הסכום השנתי שDROPBOX מרוויחה בממוצע מלקוח משלם, מהן ההכנסות של DROPBOX ב2010 ומהם הסיכונים במודל הfreemium. 5
6 .        האם כדאי לחברה לייצר גרסא נוספת עבור חברות קטנות ובינוניות? פלחו את השוק, הסבירו האם צריך להיות מיקוד ואיך הוא צריך להיות. 5
בבליוגרפיה. 6

1 .       DROPBOX סוג התחרות, ה-Value Proposition שהיא מציעה,  וההזדמנות במודל הSWOT- שדרו יוסטון ראה.
DROPBOX פועלת באסטרטגיית האוקיינוס הכחול [u1] הם מאמינים שהם יכולים להצליח אל מול התחרות ולגבות הכנסות מלקוחות מסוימים. הם אינם נאבקים באמצעות תמחור, שיפור מאפייני …

2 .      איך דרו יוסטון חשב על המוצר שלו כאשר הגיש מועמדות לY Combinator. ההנחות שהיו נכונות וההנחות  שהיו שגויות ב2010,   כיצד דרו יוסטון והצוות שלו בדקו את ההנחות שלהם, האם הם ביזבזו זמן או משאבים, באיזה כלים הם השתמשו, ומה הם ההצעות היעול שלנו.
דרו יוסטון ידע שיש לו אב טיפוס עובד ביד שמבליט את הפוטנציאל של המוצר . הוא הגיש מועמדות ל- Y Combinator על מנת למשוך את תשומת הלב של מיטב המוחות לביצוע בדיקת השוק ולזכות …

3 .      מדוע וכיצד השתמשה DROPBOX במודל הFREEMIUM? Freemium אחת משיטות אסטרטגיית התמחור הנפוצות "המסייעות לתהליך מכירה". דן אריאלי: "עסקאות חינם מהלכות עלינו קסם, ורובינו לא יכולים לעמוד בפניהן …".  לFreemium- שתי גרסאות: חינם ומורחבת בתשלום למנויים שמספרם מועט אך הם "מסבסדים" את השאר. רוב המשתמשים "מנצלים" את האופציה החינמית של,2GB ובנוסף מגדילה שטח בסיסי זה בעוד –
4.      היחס בין כמות הלקוחות המשלמים ללקוחות הלא משלמים ב DROPBOX וCAC. לDropbox יש 200 מליון משתמשים. 98-
5.      הסכום השנתי שDROPBOX מרוויחה בממוצע מלקוח משלם, מהן ההכנסות של DROPBOX ב2010 ומהם הסיכונים במודל הfreemium.
הסכום השנתי שהיא מרוויחה:
1 .       –
 [u1]כיוון שיש הרבה מתחרים בקטגוריה מדובר באוקיינוס אדום