פרסום מטעה
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מטעה, פרסום |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 4932 |
תקציר העבודה
תוכן העניינים
מבוא
אידיאל היופי בעשורים האחרונים הבניית המציאות ע"י התקשורת והפרסום היבטים שיווקיים ומסחריים של אידיאל היופי תופעת הניתוחים הפלסטיים אנורקסיה נרבוזה פתרונות אפשריים סיכום ביבליוגרפיה מבוא
עבודה זאת עוסקת בעיצובו של אידיאל היופי הנשי ע"י "תעשיית היופי" ואמצעי התקשורת.
העבודה בוחנת את השפעתו של אידיאל מודגש אך בלתי מושג זה על החברה, ובמיוחד על הנשים.
לסיכום, העבודה בוחנת את ההיבטים המוסריים של תהליך זה , המרוויחים והמפסידים ממנו.