בעיית שיווק באינטרנט במגזר הערבי

מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2004
מספר מילים 11267
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

*** תוכן עניינים *** נושא עמוד הקדמה מבוא
חלק א' : רקע תיאורטי וסקירת ספרות              פרק 1 : שיווק בגדול                           שלושת המכנים המשותפים של תהליך המכירה                           דגם השיווק בגדול                           שבעה דגמים אפשריים              פרק 2 : 22 חוקי הברזל של השיווק                           אזהרה              פרק 3 : שיווק אינטימי                          שיווק אינטימי המבוסס על מסדי נתונים                          תורת המגעים              פרק 4 : תורת השיווק למנהלים                          הגישה השיווקית                                                  מימוש הגישה השיווקית                          התנהגות צרכנים                          גורמים הקובעים התנהגות צרכנים                          התנהגות הצרכנים כנטילת סיכון                          תכנון המחקר וניהולו : תכנון , המחיר , הפרסום              פרק 5 : שיווק וטכנולוגיה                          טכנולוגיית מידע                          ארבעת הגלים                          היתרון הטכנולוגי                          מהו הגל הרביעי ?
                         משווק מרושת עולמי                          מערכי מכירות שבטיים                          מיון עצמי חלק ב' : המחקר – ניתוח ותוצאות              מטרות המחקר              השערות המחקר              אוכלוסיית המחקר              אוכלוסיית המדגם              שיטת דגימה              מערך המחקר              כלי המחקר              תוצאות עיבוד הנתונים              מסקנות סיכום ביבליוגרפיה נספחים :
             שאלון המחקר              100 השאלונים האמיתיים 3
4
6 7
8 9
1 0
1 1
1 2
1 4
1 6
2 1
2 2
2 2
2 3
2 4
2 4
2 5
2 6
2 8
2 8
2 8
3 0
3 1
3 2
3 2
3 2
33
3 4
3 4
3 4
3 4
3 5
3 5
3 5
3 6
52
53
55
57
הקדמה :
    " בעיית שיווק האינטרנט במגזר הערבי " – בחרנו לחקור את הנושא הזה , בגלל המציאות שאנו נמצאים בה עכשיו .
    אנחנו המחברות והעורכות של עבודה זו – יש לנו מחשבים בבית , אבל איננו מחוברות לאינטרנט !!     לכן , רצינו לבדוק מאיפה זה בא ? מה הסיבה שאין לנו אינטרנט ? מה משפיע ומה גורם להיווצרות בעיה כזו של אי- התחברות לאינטרנט דווקא בזמן הזה ( בעידן הזה ) ובמגזר הערבי במיוחד ???
    מפה התחלנו , גיבשנו רעיון , שיתפנו פעולה ועמדנו על זה !!! תכננו את השלבים של העבודה ושל הסקר עצמו . ומכאן , נולדה העבודה שלנו – שאנו מקוות , שכן תעמוד בציפיות שלנו ושל עוד הרבה אחרים שרוצים תשובה לשאלה הנ"ל .
המחברות .