בעיית שיווק באינטרנט במגזר הערבי
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | בעיית שיווק האינטרנט במגזר הערבי |
שנת הגשה | 2004 |
מספר מילים | 11267 |
מספר מקורות | 7 |
תקציר העבודה
*** תוכן עניינים *** נושא עמוד הקדמה מבוא
חלק א' : רקע תיאורטי וסקירת ספרות פרק 1 : שיווק בגדול שלושת המכנים המשותפים של תהליך המכירה דגם השיווק בגדול שבעה דגמים אפשריים פרק 2 : 22 חוקי הברזל של השיווק אזהרה פרק 3 : שיווק אינטימי שיווק אינטימי המבוסס על מסדי נתונים תורת המגעים פרק 4 : תורת השיווק למנהלים הגישה השיווקית מימוש הגישה השיווקית התנהגות צרכנים גורמים הקובעים התנהגות צרכנים התנהגות הצרכנים כנטילת סיכון תכנון המחקר וניהולו : תכנון , המחיר , הפרסום פרק 5 : שיווק וטכנולוגיה טכנולוגיית מידע ארבעת הגלים היתרון הטכנולוגי מהו הגל הרביעי ?
משווק מרושת עולמי מערכי מכירות שבטיים מיון עצמי חלק ב' : המחקר – ניתוח ותוצאות מטרות המחקר השערות המחקר אוכלוסיית המחקר אוכלוסיית המדגם שיטת דגימה מערך המחקר כלי המחקר תוצאות עיבוד הנתונים מסקנות סיכום ביבליוגרפיה נספחים :
שאלון המחקר 100 השאלונים האמיתיים 3
4
6 7
8 9
1 0
1 1
1 2
1 4
1 6
2 1
2 2
2 2
2 3
2 4
2 4
2 5
2 6
2 8
2 8
2 8
3 0
3 1
3 2
3 2
3 2
33
3 4
3 4
3 4
3 4
3 5
3 5
3 5
3 6
52
53
55
57
הקדמה :
" בעיית שיווק האינטרנט במגזר הערבי " – בחרנו לחקור את הנושא הזה , בגלל המציאות שאנו נמצאים בה עכשיו .
אנחנו המחברות והעורכות של עבודה זו – יש לנו מחשבים בבית , אבל איננו מחוברות לאינטרנט !! לכן , רצינו לבדוק מאיפה זה בא ? מה הסיבה שאין לנו אינטרנט ? מה משפיע ומה גורם להיווצרות בעיה כזו של אי- התחברות לאינטרנט דווקא בזמן הזה ( בעידן הזה ) ובמגזר הערבי במיוחד ???
מפה התחלנו , גיבשנו רעיון , שיתפנו פעולה ועמדנו על זה !!! תכננו את השלבים של העבודה ושל הסקר עצמו . ומכאן , נולדה העבודה שלנו – שאנו מקוות , שכן תעמוד בציפיות שלנו ושל עוד הרבה אחרים שרוצים תשובה לשאלה הנ"ל .
המחברות .