אפקטיביות השימוש בהומור בפרסום

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 740
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

אפקטיביות השימוש בהומור בפרסום תוכן העניינים
1.       מבוא -..
2.
2 .       פרסום מהו 3.
3.       אסטרטגיה פרסומית מהי ? -..3.
4.       האם הפרסום אפקטיבי –…4.
5.       טכניקות פרסום -…
5.
6 .       הומור בפרסום –6.
7.       סיכום מסקנות –9. 
1 . מבוא ניהול הפרסום הינו תחום רחב , אסטרטגיית הפרסום הינו בסיס הכרחי לכל פרסום, אסטרטגיה נכונה היא המפתח להצלחת הטמעת המסר בפרסום, כיום ישנן טכניקות פרסום רבות אשר מטרתן לעקוף את מנגנוני ההתנגדות של הצרכן, ולעודד את אהדתו למוצר בפרסומת.
אחת הטכניקות מיני רבות הינו השימוש בהומור. פעמים רבות אנו רואים כי פרסומות רבות עושות שימוש בהומור, לאחרונה משכה את תשומת לבי ועוררה חיוך הפרסומת לקפה נמס "עלית" בפרסומת נראתה אם מאושרת מיצירת כפיו של ילדה ציור אשר במרכזו לב אדום, בעודה מחבקת האם את הילד היא רואה שהלב ניגזר מהוילון- השימוש בהומור בפרסום הינו נושא לא פשוט, אשר האפקטיביות הנמדדת שלו שנויה במחלוקת. המפרסם כדרכו,  מטרתו ברורה, למשוך את תשומת ליבו של הצרכן והוא רואה בשימוש בהומור כאפשרות לעקוף את מנגנון ההתנגדות הטבעית של הצרכן, מפרסם חושב כי על ידי השימוש בהומור זכירות המסר תעלה ועימה האהדה למוצר, וכך בסופו של דבר המטרה הסופית מכירות המוצר יעלו . במרכזה של עבודה זו נבדקת השאלה : האם תמיד שימוש בהומור הינו אפקטיבי ?
שכן במידה וזו הייתה נוסחה מנצחת, ההומור בפרסום היה משתלט על המרקע והחיוך לא היה יורד משפתינו.  או שמא אפקטיביות ההומור הינה מוגבלת , למוצרים מסוימים, לקהל יעד ספציפי ועוד.