האם מיצוב אמוציונלי יעיל יותר ממיצוב רציונלי?

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5131
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

האם מיצוב אמוציונלי יעיל יותר ממיצוב רציונלי?
תקציר מבוא
רקע כללי: מיצוב הוא עיצוב הצעת החברה ותדמיתה כך שיתפסו עמדה תחרותית בשוק. המיצוב מבדל את מוצרי החברה ממוצרי המתחרים ומעניק להם משיכה בעיני הצרכן. כיוון שכך, מהווה מיצוב המותג את עמוד השדרה של התכנית השיווקית.
אופן מיצוב המותג הוא אחד הגורמים המכריעים בקביעת הצלחתו של המותג, אורך חייו, נתח השוק שלו ורווחיותו.
הגדרת הנושא ותיחומו: העבודה תעסוק בניתוח המושג "מיצוב", משמעותו והשפעתו על הצלחת המותג. כמו כן תנסה העבודה להשיב על השאלה, האם מיצוב אמוציונלי יעיל יותר ממיצוב רציונלי ביצירת מותג מוצלח?
אין העבודה מתייחסת למיצוב מחדש של מותגים קיימים בשוק וכן אינה מתייחסת לאופן פרסומו של המיצוב הנבחר.
תכלית העבודה: תכלית העבודה היא להראות כי מיצוב אמוציונלי עדיף במידה רבה על מיצוב רציונלי ביצירת מותג מצליח בשוק התחרותי. כמו כן, תשמש העבודה ככלי נוסף בידי המשווק בבואו ליצור מיצוב של מותג חדש, בהבהרת יתרונותיהן וחסרונותיהן של שיטות המיצוב השונות.
הגישה לביצוע העבודה: העבודה תיערך על ידי סקירת המקורות הספרותיים בתחום, מאמרים ומחקרים רלוונטיים, והפקת הלקחים המתקבלים מאיחוד תוצאותיהם.