ניהול עסק זעיר - "חברה למחקר ופיתוח שיווקי"

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 3655
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

ניהול עסק זעיר "חברה למחקר ופיתוח שיווקי" תוכן עניינים נושא                                                                                                     עמוד
1 .       תקציר מנהלים                                                                                3
2 .       מבוא                                                                                              4

3 .       תאור החברה                                                                                   5

3 .1 תחומי פעילות החברה                                                           5
3 .2 מבנה החברה                                                                       5
3 .3 מודלים שיווקים – ניתוח הסביבה                                         6
3 .4 מודל SWOT                                                                       7
3 .5 יתרון תחרותי                                                                      8
4 .        שוק ואסטרטגיית שיווק                                                                  9
4 .1   הגדרת שוק היעד ומאפיניו                                                         9
4 .2   מאפיני הלקוח הפוטנציאלי                                                        9
4 .3   הליך השיווק – מודל P '4                                                          10
4 .4   אסטרטגיה שיווקית                                                                  11
4 .5   תקציב השיווק 5.       תוכנית משאבי אנוש                                                                        12
5.1   תהליכים אירגוניים                                                                   12
5.2   אנשי מפתח והכשרות מיוחדות                                                  12
 
6 .       תוכנית פיננסית                                                                                13
       
6 .1   הכנסות והוצאות צפויות                                                                         13
   
6 .2 תזרים מזומינים                                                                           14
   
6 .3 חישוב כדאיות                                                                             15
   
6 .4 מקורות מימון                                                                              16
                  7. סיכום                                                                                               17
 
8 . ביבליוגרפיה                                                                                      18

1 . תקציר מנהלים תוכנית עסקית זו מטרתה להציג את חברה לשרותי מחקר ופיתוח שיווקי . שירותים אלו מטרתם לעזור לכל עסק בתחילת דרכו לבדוק  את קהל היעד הפוטנציאלי , לכוון עליו את המאמציים השיווקיים של החברה וכך לבנות אסטרטגיה מתאימה שתוביל את העסק להצלחתו. המוצר – המוצר של החברה מתבטא באופן של מתן שירות. השירות שהחברה מעניקה הוא על-פי קבלת המוצר שבעל העסק רוצה לפתח או לשווק, החברה מבצעת תחקיר של פילוח  השוק, כלומר זיהוי מיהו קהל היעד הפוטנציאלי הזקוק למוצר אותו רוצים לשווק, לאחר-מכן בודקת מה אותו קהל יעד מצפה מהמוצר בכדי שיחליט לקנות אותו. לאחר איסוף מידע בשטח, מחלקת הפיתוח מסיקה מסקנות וכותבת דו"ח שעל-פיו יחליט בעל העסק האם כדאי לו לייצר/לשווק את המוצר ולמי. יתרון העסק בא לידי ביטוי על ידי צוות מומחים אשר עובדים בחברה .
השוק –  מתוך מאפיני השוק ניתן ללמוד כי הלקוח הפוטנציאלי הינו בעל עסק קטן אשר רוצה להגדיל את מחזור המכירות ולפתח את עיסקו.
בעלי עסקים בנוניים אשר הגיעו למבוי סתום ואינם יודעים כיצד להמשיך הלאה . עסק קטן או בינוני הרוצה ל"כבוש" את השוק במוצר חדש . בשוק קים מספר רב של עסקים ההנמצאים במצב זה וזקוקים להכוונה .
תמצית פיננסית – הנתונים בניתוח הפיננסי מראים על ענ"נ חיובי .בנוסף, קיבלנו תשואה גבוהה מאוד שהיא פי 4.8 ממחיר ההון המקובל . נתונים אלו מובילים לדעה כי אכן השקעה זו כדאית .
על פי ניתוח המוצר, השוק וכדאיות הפיננסית  ניתן להסיק כי ההשקעה בחברה כדאית.