התנהגות צרכנים כולל השאלות ממן
קורס 10455 , ממ"ן 13 , ציון 80
ממ"ן
התנהגות צרכנים ממן 13 ציון 80 כולל השאלות ממן
התנהגות צרכנים ממן 13 ציון 80 כולל השאלות ממן
ממן 13 התנהגות צרכנים שאלה 1 א. בקטע הנ"ל פניית המסר היא מסוג הפנייה אל הרגש .הפנייה אל הרגש נעשית באמצעות שימוש בקשרים אסוציאטיביים ,דימויים, רגשות, ותחושות ומעוררת מגוון רחב של תגובות אצל הצרכן. נעשה כאן שימוש בפרסום מפחיד –"על הקופסאות יפורסמו תמונות מזעזעות כדוגמת הפרסומת האוסטרלית" המצורפת “ -שבה מוצג פיו של אדם הסובל מנזקים […]
ממ"ן 1 3 פרסומאים מתחבטים בשאלה האסטרטגית מה להעדיף: מסר חד צדדי או מסר דו צדדי. ע"פ הטענה המובאת בשאלה, מדובר במסר שכלי דו צדדי, המבליט את נקודות החוזק, ובה בעת מתמודד בגלוי עם נקודות התורפה. שכן, אל ריס וג'ק טראוט מבקשים לייצג גם את החסרונות של המפרסם. הסיבות לכך הינם: ראשית, דווקא ההכרה בנקודות […]