ממן 12 מוסיקה פופלרית ציון 90
הלהקות הצבאיות לאחר “שיר לשלום” תארו בקצרה את אופי שירי הלהקות הצבאיות בתחילת שנות השבעים, תוך התייחסות לנושאי השירים והסגנון המוסיקלי שאפיינו אותם. באיזה מובן חזרו שירי הלהקות בתקופה זו לשקף את תפקידיהן המקוריים של הלהקות הצבאיות, ובאיזה מובן הם נותרו נאמנים למאפייני תקופת הראוותנות? הסבירו והדגימו בעזרת השיר “בלדה ליצחק שדה” (חיים גורי/יאיר רוזנבלום) […]
ממ״ן 13 מוסיקה פופלרית ציון 80
הישראליזציה של הרוק – כוורת הסבירו בקצרה את המושג “הישראליזציה של הרוק”. כיצד היא באה לידי ביטוי במילות השיר “יו- יה” של להקת כוורת? דונו בבתים בלבד (ללא הפזמון), תוך התייחסות למקורות השונים עליהם מתבססות מילות השיר. רוק אתני א. מהם מאפייניו המוסיקליים של הרוק האתני? בתשובתכם חלקו את המאפיינים לאלה המשתייכים לצד ה”רוקי” המזוהה […]
ממ״ן 11 להבין סרטים ציון 80
שאלה 1 מתייחסת לדיאלוג בו רייצ’ל שואלת את דקארד אם יבוא לצוד אותה אם תברח. 1.א.בפרייים בו רייצ’ל שואלת: “מה אם אברח צפונה?” )1:03:05(, זהו את מרחק והצילום, זווית הצילום והתאורה. )התייחסו לרושם שהתאורה יוצרת על הדמות(. 1.ב. בפריים בו דקארד עונה: “לא אבוא לצוד אותך” )1:03:30(, זהו את מרחק הצילום, זווית הצילום והתאורה )התייחסו […]
סוגיות בחינוך מיוחד, ציון 96, ממ"ן 11
א. בחרו שני אנשי מקצוע בחינוך המיוחד, עליהם למדתם ביחידה 1 .תארו את פועלם והסבירו כיצד יכול כל אחד מהם לסייע לאיתי. נמקו תשובתכם תוך התייחסות למידע המופיע על איתי בקטע. הקפידו לשלב ציטוטים מהקטע בתשובתכם ולהסבירם. ב. בחוק החינוך המיוחד התשמ”ח 1988 מופיעה המלצה להעדיף השמה בחינוך הרגיל על פני השמה בבית ספר מיוחד. […]
ממ״ן 12 להבין סרטים ציון 97
שאלה 1 מתייחסת לסצינת השיחה בין רייצ’ל לדקארד עד שמגיע טיירל: מהרגע שרואים את הינשוף כאשר דקארד מגיע לחדר של הישיבות של טיירל ועד שטיירל נכנס לחדר ואומר: “התרחבות לא רצונית של הקשתית” )0:16:17 עד 0:17:27(. 1.א. זהו את מרחקי הצילום בחמשת השוטים 4,2, 7, 13, 16 מתוך 22 השוטים בהם מתקיימת השיחה וציינו אותם […]
ממ״ח פסיכולוגיה בחינוך
מטלת מחשב (ממ״ח) בפסיכולוגיה בחינוך שאלות: שאלה 1- קראו את המחקר המתואר בעמוד 191 בספר הקורס-מסגרת 2.12:תסכול ויצירתיות המחקר המתואר הוא.. שאלה 2- מה מבין הבאים מבטא את ההבדל המרכזי בין מתאם חיובי למתאם שלילי.. שאלה 3- במחקרו של סקילס המתואר בע״מ 102 בספר הקורס, במשתנה הבלתי תלוי הוא.. שאלה 4- על פי פיאז׳ה הטמעה.. […]
הרגולציה בישראל למניעת מגפת הקורונה
תוכן העניינים מבוא 3 1.סקירת ספרות 5 2.מסגרת תיאורטית 8 2.1.שימוש במגוון כלים רגולטוריים 8 2.2.רגולציה של סיכונים ואסדרת תחומים שלא הוסדרו קודם לכן 9 2.3.רציונליות מוגבלת 10 2.4.מדיניות פטרנליסטית 11 2.5.המתח בין הגנה על הפרטיות לעומת האינטרס הציבורי 11 3.ממצאים 15 3.1.ישראל והקורונה: התפתחות הרגולציה בישראל בעניין מגפת הקורונה 16 3.2.שימוש במגוון כלים רגולטוריים […]
השפעת נישואי התערובת על חיי הקהילה של יהודי ארה"ב
תוכן העניינים מבוא 3 פרק א’: נישואי תערובת בקרב יהודי ארצות הברית 4 פרק ב’: נישואי תערובת בקרב היהודים הרפורמים בארה”ב 10 פרק ג’: נישואי תערובת בקרב היהודים הקונסרבטיבים בארה”ב 16 פרק ד’: נישואי תערובת בקרב היהודים האורתודוקסים בארה”ב 21 דיון וסיכום 23 ביבליוגרפיה 25 מבוא יהדות ארה”ב מורכבת משלושה זרמים דתיים: האורתודוקסים, הקונסרבטיבים (מסורתיים) […]
עולם הנגיפים ממן 11 - ציון 93 עם הערות
שאלה 1 (15 נקודות) חיידקים מתגוננים בפני פאזים באמצעים שונים: א. תארו מנגנון הגנה בפני פאזים הקיים בחיידקים. ב. תארו כיצד פאזים יכולים לחמוק ממנגנון הגנה זה. ג. הסבירו מדוע חיידק ליזודני לפאז למדא עמיד בפני הדבקה נוספת בפאז זה וכיצד ניתן לחלץ מהחיידק את הפאז ליזוגני. שאלה 2 (20 נקודות) בניסוי של גידול חד-שלבי […]
עולם הנגיפים ממן 14 - ציון 100
שאלה 1 (10 נקודות) היכן ממוקמים השינויים ( המוטציות )שנושאים זני אלפא קאפה וודלתא ( להתייחס לאזור / דומן בחלבון ולא למספר של חומצת האמינו ששונתה ) שאלה 2 (15 נקודות) כיצד השפיעו המוטציות בזנים השונים על כושרם של נוגדנים ממחוסנים או מחלימים לנטרל אותם שאלה 3 (15 נקודות) במה שונה זן דלתא מהזנים הקודמים […]
13035 מימון עסקי רב-לאומי בחינת גמר, ציון 92
13035 מימון עסקי רב-לאומי בחינת גמר, ציון 92 – . שאלות רב-ברירה (אמריקאיות) – כולל חישובים. חלק רב-ברירה (שאלות אמריקאיות) – נושאים: ברקזיט/גרקסיט תיאוריית שקילות כוח הקנייה (PPP), מה יהיה שער החליפין פרמיה מועדית שקילות שערי הריבית (Interest Rate Parity) חשיפה בעסקאות אירודולר (Eurodollar) אסטרטגיית קארי טרייד (carry trade) חוזים מסוג פיוצ’ר /פורוורד שערי הקנייה […]
13035 מימון עסקי רב-לאומי ממ”ן 12, ציון 97
13035 מימון עסקי רב-לאומי ממ”ן 12, ציון 97 – כולל הערות המנחה. חומר הלימוד למטלה: חלק I :הסביבה הגלובלית; חלק II שערי חליפין: תיאוריה ושווקים/ נושאים: שכר מנכ”לים, ביצועי מניות, תמריצים, דירקטורים, סיכון מטבע, סיכון שערי חליפין, ברקזיט, תיאוריית שקילות כוח הקנייה (PPP), שע”ח ספוט, אינפלציה, הכנסות ריאליות. שאלה 1: ניתוח כתבה בנושא הקשר בין […]
ממן 11 מזרח תיכון בימינו
מטרת המבוא לספר ”מצרים האחות הבכירה” היא לתת מעין סקירה כללית משנות העשרים ועד למלחמת העולם השנייה, על המהפכות, המשברים, ההתמודדות, המלחמות וההסכמים שחלו בשנים אלו. בתחילת המבוא ניתן לנו מעין מעבר מהספרים הקודמים ותיאור בקצרה על מה עבר העולם הערבי בשנים שקדמו לתקופה שבה עוסק הספר הנוכחי. המבוא ממשיך ומתאר את היווצרותה של האפנדיה […]
ממן 12 מזרח תיכון בימינו
המונח ותבה מתאר את פרצי הזעם וההפגנות האלימות נגד הבריטים בבגדאד, ההפגנות היו נגד השמאל ומפלגת אל אסתקלאל, ההפגנות האלו היו התחלה של שורת אירועים שלאט לאט כרסמו במשטר ובעוצמתו ובעילית ששלטה באותה תקופה, מה גם שלהפגנות אלו הצטרפו גם השכבות החלשות והעניות בעם, בהובלת תלמי תיכון וסטודנטים. ההפגנות התקיימו במחצית השנייה של ינואר 1948. […]
ממן 13 - שינה והפרעות שינה - 2022א - ציון 95
שאלה 1 (55 נקודות) קראו את תיאור המקרה הבא וענו על השאלות שמופיעות אחריו. הוריה של נועה, בת שלוש, החליטו לפנות לייעוץ מכיוון שאינה ישנה טוב בלילה. בפגישת ההיכרות עם המטפלת, תיארו ההורים את נועה כילדה שסבלה מילדותה מקוליק ודום נשימה. לדבריהם, נועה מתקשה להירדם מהרגע שנולדה. בילדותה הייתה נרדמת רק על ההורים וברגע שהיו […]
ממ״ן 14 פסיכולוגיה התפתחותית
ממ״ן 14 פסיכולוגיה התפתחותית ציון 94
ממן 12 - שינה והפרעות שינה - 2022א - ציון 90
שאלות הממ”ן: שאלה 1 (40 נקודות) (12 נק’) א. על פי הרצאתו של פרופסור יובל ניר, תארו שני ממצאים מחקריים התומכים בחשיבות השינה ללמידה וזיכרון ממצא ראשון: (מקסימום 4 שורות) ממצא שני: (מקסימום 4 שורות) (12 נק’) ב. על פיTononi, & Cirelli (2013) תארו בקצרה את המונחים הומיאוסטזיס וברירת הפחתה מתיאורית ה-SHI. מה החידוש בתיאוריה […]
מבחן בסטטיסטיקה ב
מבחן בסטטיסטיקה ב למדעי החברה באוניברסיטה הפתוחה מסמסטר 2021א עם ציון 98 וכולל בדיקת המרצה והערותיו.
סמינריון מגדר בארגונים- הסללת נשים להוראה, ציון 100
עבודה זו תציג את הבעייתיות המגדרית במקצוע ההוראה אשר נכלל בתוך ארגון משרד החינוך בישראל, תוך מתן דגש על ההסללה שנשים עוברות החל מינקותן ולאורך כל חייהן, בכל התחומים הנוגעים למגדרן ולתפקידן בחברה כנשים. כנשים אשר לוקחות חלק בחברה הישראלית בשנת 2015, אשר נתפשת כדמוקרטית ושוויונית נתקלנו בכמה נושאים אשר העלו בנו סימני שאלה רבים. […]
10280 יסודות החשבונאות – ממ”ן 16, ציון 100
10280 יסודות החשבונאות – ממ”ן 16, ציון 100. 13002 חשבונאות למנהלים. חומר הלימוד למטלה: יחידה 10 – דוח על תזרימי מזומנים, יחידה 12 (חלק (II) – מבוא לניתוח דוחות כספיים. שאלה 1: דוח על תזרימי מזומנים בגישה עקיפה ובגישה ישירה. להלן תמצית מאזני חברה ליום 31.12.2013 וליום 31.12.2014 , ותמצית דוח רווח והפסד לשנת 2014:… […]
- מבוא לפואטיקה של ספרות ילדים עם הערות המנחה!!!, ציון 95, ממ"ן 15
שאלה 1: א. סדרת “קפטן תחתונים” אהובה על הילדים כי היא מאפשרת להם לחוש חזקים – הטענה נכונה. הסידרה משתייכת לז’אנר של הספרות הפופולארית ובהיותה כזאת היא מפרה את הדרישות החינוכיות של המבוגרים לספרות יפה ובאופן גלוי הטקסטים כמו “מתמרדים” לערכיהם החינוכיים. על כן המציאות בסידרה הופכת את המבוגרים ברוב הפעמים לנילעגים, לפחותי יכולת וכוח […]
ממ"ן 12 - שיוויון הזדמנויות ואיסור הפלייה בעבודה - ציון 100!!!
שאלה 1 א. על פי תיאור המקרה, ולאור אמנת העבודה הבינלאומית מס’ 111, מדובר באפלייתה של איילת מחמת מין. בקשתה לגלם תפקיד של גבר רקדן לאור נסיבות התפקיד הפנוי שנותר נדחתה, כלומר פסילת מועמדותה של איילת לתפקיד הינה לכאורה על בסיס היותה אישה ולא גבר. סעיף 1 (א) לחוק קובע כי: “כל הבדלה, הרחקה או […]