סמינריון בנושא קבלת החלטות ותורת המשחקים בתחום הפטנטים ומו"פ
אבסטרקט קניין רוחני הוא שם כולל לסוגי זכויות בנכסים הלא מוחשיים שהינם פרי יצירתו של אדם, כגון יצירות, המצאות, עיצובים, מוניטין ועוד. ההגנה באמצעות זכויות הקניין הרוחני מתייחסת ליצירה האינטלקטואלית כשלעצמה ולא לאובייקט הפיזי. זכות הקניין הרוחני השכיחה ביותר היא הפטנטים – הגנה על המצאות של מוצרים ותהליכים טכנולוגיים. סמינר זה כולל סקירה של ארבעה […]
ירושלים והוואטיקן - יחסו של הוואטיקן לירושלים
יחסו של הוואטיקן לשאלת ירושלים ולמקומות הקדושים נושא עמוד מבוא 1 1 . עמדת הוואטיקן עד להחלטת החלוקה 1 .1 נתוני יסוד שהשפיעו על מדיניות הכס כלפי המכלול הישראלי-ערבי 1 .2 הוואטיקן והציונות עד להחלטת החלוקה- חשיפת המרכיב התיאולוגי-דתי ביחס לציונות 1 .3 תוכנית החלוקה 1 1 2 2 […]
עקרונות השיווק המודרני
6/09/2004 שם העבודה: עקרונות השיווק המודרני בקורס: עקרונות השיווק המודרני מנהל עסקים שנת לימודים: תשס"ה תוכן עניינים: 1. חלק א: תיאור החברה ותיאור המוצר. 3 א. תיאור החברה. 3 ב. אסטרטגית החברה בצילום הדיגיטלי 4 ג. תיאור המוצר. 5 2 . חלק ב: פילוח שוק והגדרת פרופיל השוק. 6 2 .1. פילוח השוק נעשה […]
טקטיקות ובסיסי כח להשגת השפעה בארגונים
תקציר עבודה: בעבודת סיכום זו נתבקשנו לבדוק את הטקטיקות ובסיסי הכח בחברה שיווקית גדולה. החברה בה בחרנו היא חברת התקשורת פרטנר, ממותג אורנג' המשווקת טלפונים ניידים וזמן אויר. בפרויקט סיום זו נדגים כיצד הנושא – טקטיקות ובסיסי כוח באים לידי ביטוי ביחסי העבודה והניהול בתוך החברה וכיצד הם מיושמים ביום ביום. כמו כן ננסה לתת […]