שילוב הילד החריג
מוסד לימוד | המכללה האקדמית תל-חי |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | הילד הקשה במערכת החינוך, הכיתה המשולבת, לקויות למידה, שילוב הילד החריג |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 2821 |
מספר מקורות | 7 |
תקציר העבודה
מבוא:
בעבודה זו תבחן סוגיית שילוב הילד החריג בבית הספר ה"רגיל". הסוגיה תבחן לגבי אוכלוסיית ה"ילד הקשה", ביטוי, המתייחס לילדים, אשר למערכת, קשיים רבים בהתמודדות עימם. במרבית המקרים ה"ילד הקשה" סובל גם מלקויות למידה קשים. למרות, שאנו נוטים להשתמש רבות בביטוי זה, אנו לא תמיד יודעים מה בדיוק עומד מאחורי מושג אמורפי זה. בפתיחת העבודה יוצג רקע
תיאורטי לגבי אוכלוסייה זו. בהמשך, תבחן סוגית השילוב, יוצגו היתרונות והחסרונות הכרוכים בו. כן, תוצג עמדה אישית באשר לשילוב ה"ילד הקשה" ומתן דרכים מוצעות לביצוע השילוב, כך שיהיה מיטבי.