נייר עמדה בנושא טיפול נכון במתבגרות ומתבגרים בעלי הפרעות אכילה כחלופה לאישפוז במחלקה להפרעות אכילה
מוסד לימוד | מכללת קיי |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | חינוך, עבודה סוציאלית |
מילות מפתח | אכילת יתר, אנורקסיה, אנורקסיה נברוזה, אשפוז כפוי, בולימיה, בולימיה נברוזה, בולמוס אכילה, בני נוער, בריאות הנפש, גיל ההתבגרות, דיאטה, דרכי טיפול, הפרעה בדימוי גוף, הפרעה נפשית, הפרעות אכילה, הפרעות נפשיות, הקאות, הקאות יזומות, הרגלי תזונה, הרעבה עצמית, ויקטימולוגיה, חלופת אישפוז, טיפול בטראומה מינית, טראומה בילדות, טראומה מינית, מודל שיקומי, מחלקה להפרעות אכילה, מערכת בריאות הנפש, משרד הבריאות, מתבגרות, מתבגרים, נוער בסיכון, נייר עמדה, עבריינות, עבריינות מין, עובד חינוכי טיפולי, פגיעה מינית, פגיעות מיניות, פגיעות מיניות בילדות, פעילות גופנית מופרזת, קידום נוער, שיקום, שיקום נוער, תזונה, תזונה נכונה, תמותה, תקיפה מינית, תת משקל |
ציון | 98 |
שנת הגשה | 2024 |
מספר מילים | 1247 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
נייר עמדה בנושא טיפול נכון במתבגרות ומתבגרים בעלי הפרעות אכילה כחלופה לאישפוז במחלקה להפרעות אכילה
מטלה מסכמת בקורס "עיצוב תפיסת תפקיד של עובד חינוכי-טיפולי בקידום נוער"
הנחיות:
במסגרת המטלה עליכם לבחור סוגיה שמעניינת אתכם מתוך כלל הסוגיות שעלו בשיעורים במהלך סמסטר ב' ומופיעות בטבלה מטה, ולכתוב על סוגיה זו נייר עמדה.
אורך נייר העמדה לא יעלה על 2 עמודים (לא כולל רשימת מקורות).
יש להתבסס על 5-10 מקורות בעת כתיבת נייר העמדה, ולצרף את הרשימה בסוף נייר העמדה.
מטלה מסכמת בקורס "עיצוב תפיסת תפקיד של עובד חינוכי-טיפולי בקידום נוער"
הנחיות:
במסגרת המטלה עליכם לבחור סוגיה שמעניינת אתכם מתוך כלל הסוגיות שעלו בשיעורים במהלך סמסטר ב' ומופיעות בטבלה מטה, ולכתוב על סוגיה זו נייר עמדה.
אורך נייר העמדה לא יעלה על 2 עמודים (לא כולל רשימת מקורות).
יש להתבסס על 5-10 מקורות בעת כתיבת נייר העמדה, ולצרף את הרשימה בסוף נייר העמדה.