(פרו סמינריון) תקשורת כתרבות 10532 - כיצד מיוצג דימוי החרדים בפרסומות בעיתונות החרדית?
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | הצעת מחקר |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | תקשורת כתרבות |
מילות מפתח | הצעת מחקר, ממ"ן 13 תקשורת כתרבות, ממן, עבודה פרו סמינריונית, פרו סמינר, תקשורת, תקשורת כתרבות, תרבות |
ציון | 90 |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 1496 |
מספר מקורות | 6 |
תקציר העבודה
בעבודה זו אדון באופן הייצוג של הציבור החרדי תוך התבססות על שלוש פרסומות מהמקומון החרדי "הד העיר". במסגרת עבודתי אציג את הדרך שבה משקפת התקשורת תפיסות עולם שליטות בקרב הציבור החרדי.
1. מבוא תיאורטי:
עולם התוכן העולה מתוך הפרסומות משפיע במידה רבה על ערכים תרבותיים ואידיאולוגיות המועברים לקהל. התרבות היא שמאפשרת לנו לזהות אירועים ואנשים ככאלה שמשתייכים לטיפוס מסוים, למשל יפים או מכוערים, חילוניים או דתיים. התרבות היא מערכת של משמעויות, האדם מעניק משמעות תרבותית ורואה את העולם באופן לא אובייקטיבי, לא ניטראלי וללא שקיפות.