פרוסמינריון בתקשורת כתרבות- ייצוג הנשים בפרסומות לבשמים לגברים
קורס 10532 , ציון 90
עבודת גמר
פרוסמינריון בתקשורת כתרבות שבו נחקר ייצוג הנשים בפרסומות לבשמים של גברים קיבל ציון של 90 בעבודה סקירת ספרות ……………………………………………………………….עמ' 1-2 שאלת המחקר ………………………………………………………………. עמ' 3 ניתוח הפרסומות……………………………………………………………עמ' 4-8 דיון וממצאים …………………………………………………………….עמ' 9-10 ביבילוגרפיה…………………………………………………………….. עמ' 11 סקירת ספרות אינספור חוקרים בארץ ובעולם, עסקו בעוצמתם ובמרכזיותם של אמצעי התקשורת בחיינו, כמי שמציגים בתכניהם ערכים מגוונים אשר משקפים […]