אוריינות מחקר בחינוך

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח
ציון 90
שנת הגשה 2023
מספר מילים 1000
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

מטרות המחקר: להעריך את ההטמעה של תפקיד הרכז בהשוואה לשנה שעברה. הערכת
תפקיד הרכז מסייעת לשפר אותו ולקדם אותו. v

– גישת ההערכה: המחקר מדבר על הערכה מעצבת שמנסה להעריך את תפקיד הרכז כדי לדעת
איך אפשר לקדם אותו עוד יותר. V –

פרדיגמת המחקר: מחקר משולב – הליך המחקר: המחקר מדבר על מתן הערכה מעצבת להטמעת תפקיד הרכז על מנת לקדם
אותו, ההערכה התבססה על מחקר כמותי ואיכותני, במחקר האיכותני השתתפו 30 בתי ספר, 14 דוברי ערבית ו 16 דוברי עברית. נערך סקר בקרב רכזים ומנהלים בבתי ספר בהם פועל רכז ההשתלבות, התקיימו ריאיונות עומק אישיים. במחקר הכמותי נערך סקר טלפוני בקרב רכזי ההשתלבות, שאלונים למנהלים.

– כלי המחקר: הערכה איכותנית, ריאיון מובנה, הערכה כמותית, שאלונים טלפוניים. v