אסטרטגיה וניהול השיווק של "טיב טעם"

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , ,
ציון 92
שנת הגשה 2022
מספר מילים 3358
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

קבוצת “טיב טעם” הינה קבוצת אחזקות, הפועלת בשלושה תחומי פעילות עיקריים:
קמעונאות – רשת סופרמרקטים ה-"לא כשרים" בפריסה ארצית המתמחה במעדנים (דליקטסים) מכל העולם כולל מישראל ("טיב טעם"), קמעונאות מזון בריא ("עדן טבע מרקט"), קמעונאות כלי בית ואירוח ("דומו&דליקטס"), בעלת אתר הזמנות און-ליין.
ייצור- עוסקת במגוון רחב של מוצרים טריים וקפואים מן החי (בבעלותה "מזרע", "סנפיר ים").
ייבוא ושיווק מוצרי מזון – ייבוא ושיווק של מגוון רחב של מוצרים מכל רחבי העולם ("ישרקו", "הסקוטית").
קבוצת טיב טעם הינה אחת מקבוצות המזון הגדולות בישראל והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א.

מדוע נבחרה דווקא החברה הזו?
לדעתנו היא הכי מעניינת וייחודית מבין רשתות השיווק השונות (שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף וכו') יש לה ייחודיות משלה והיא מבודלת משאר רשתות השיווק, ניתן לראות זאת בחוויית הקנייה הייחודית שאותה היא מספקת ללקוחותיה, כגון: איכות המוצרים, חוויית הקנייה, שירותיות גבוהה, מובילות קולינארית, מגוון רחב של מוצרים מכל העולם, שעות פתיחה לא שגרתיות כולל סופי שבוע וחגים וכמובן מחיר תחרותי.