זיהוי פוטנציאל מכירה ע''י חברת ''........'' מוצרים עם קדמה טכנולוגית בתחום ניקיון ואחזקת הבית לקהל רחב
מוסד לימוד | המכללה האקדמית נתניה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | סקר לקוחות, פוטנציאל מכירות, שיווק |
שנת הגשה | 2018 |
מספר מילים | 1988 |
תקציר העבודה
1. מטרת המחקר
מטרת מחקר זה היא זיהוי פוטנציאל מכירה ע"י חברת "…….." מוצרים עם קדמה טכנולוגית בתחום ניקיון ואחזקת הבית לקהל רחב. מדובר במוצרי חשמל בייתים כמו שואב אבק רובוטי שחברה מעוניינת לשווק תחת מותג "……..".
חשוב היה להבין מאותו מדגם המייצג האם אוכלוסייה מוכנה לרכוש מוצרי חשמל ביתיים תחת מותג "…….." ואם כן מה הן הסיבות הגורמות להחלטת הקנייה.
מתן מענה לשאלות אלה יאפשר קבלת החלטה כלכלית עסקית לגבי כשאיות של כניסתה של חברת "…….." לפלח שוק חדש.