ייצוג החרדים בתקשורת הישראלית בתקופת מגפת הקורונה

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2021
מספר מילים 2000
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

מבוא – פתח דבר 3
מתודולוגיה 3
סקירה ספרותית 4
תיאוריות וערכים הגמוניים 4
החרדים 5
פרק יישומי: ניתוח תמונות משידורי חדשות 8
פרק יישומי: ניתוח עיתונות ומחקרים 11
דיון וסיכום 14
ביבליוגרפיה 15
מבוא – פתח דבר
עבודה זאת עוסקת בייצוג החרדים בתקשורת הישראלית בתקופת מגפת הקורונה.
תחום המחקר הוא ניתוח תוכן. ניתוח חזותי. בהמשך לכך, נבחר נושא אקטואלי, העוסק בדימוי התקשורתי של קבוצה בישראל שנחשבת ל"אחר" בעיני רבים.
העבודה כוללת את הצגת שאלת המחקר והמתודולוגיה לבחינתה, סקירה ספרותית המתייחסת לתיאוריות וערכים הגמוניים רלבנטים וכן לחרדים. בהמשך מוצגים ממצאי ניתוח התוכן, ומובאים סיכום ודיון.
מתודולוגיה
שאלת המחקר בעבודה זאת היא: מהו ייצוג החרדים בתקשורת הישראלית בתקופת מגפת הקורונה?