מבוא לתקשורת המונים - עם ציון
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | מבוא ללימודי תקשורת |
מילות מפתח | מבוא לתקשורת המונים - ממן 11 עם ציון |
שנת הגשה | 2018 |
מספר מילים | 985 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
מודל הקליטה: במודל הקליטה החשוב הוא הנמען, ההשפעה לא אחד היא שונה, מודל זה הוא מודל חיובי, אנשים שונים.√
במודל הקליטה לא בכלל מדוע איך זה ישפיע.
כל אחד מגיע למקום שלו, כמו דיונים עם חברים על סרטים.,
חסר: מודל הצפנה ופענוח. המסר מקודד על ידי המוענים, הם מכניסים בו משמעות מסויימת. ואז יש פענוח של המסר על ידי הנמענים. יש שונות בין הנמענים ולכן אפשרויות הפענוח שונות – יתכן פענוח שו נה של המסר ומתן משמעוית שונות ממה שהמוענים התכוונו.
– ואז המודל המתאים יותר למאפיינים של תקשורת ההמונים הוא מודל לאסוול√, כמו שאמרנו קהל ההמונים הוא קהל גדול אנונימי ולא אינטראקטיבי ולא מאורגן כמו מודל לאסוול.
זרימת התוכן כמו מתואר במאפיינים ההמונים היא זרימה חד כיוונית בדיוק כמו מודל לאסוול.
מסר יכול להיות מפורסם בהיקף גדול, תכני התקשורת לא מסורתית ותדמיתה שלילית אבל מודל הקליטה הוא מודל חיובי.