התנהגות ארגונית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | התנהגות ארגונית-מיקרו |
מילות מפתח | ממ״ן 12 - התנהגות ארגונית |
שנת הגשה | 2015 |
מספר מילים | 1956 |
תקציר העבודה
שאלה 1
בחטיבת הפיתוח של טימגן התקיימו הגורמים הבאים, המעכבים למידה ארגונית :
א. שמרנות – " אנחנו לא נכנסים לתחומים בעייתים כמו רפואה , למשל , כדי לא להסתבך עם ה " FDA
"אימצה מדיניות של היצמדות לדפוסי הפיתוח שהוכיחו עצמם בעבר מבלי לסטות מהם כלל "
תגובותיה של הדר (ראש חטיבת הפיתוח) לפניותיו של יואל מעידות על שמרנות כגורם המעכב למידה הנובעת מהסתייגות משינויים ומחידושים ומבטלת את חשיבותם של תהליכי תכנון ותלהיכי למידה ותובנה בארגון.
ב. ביזור ארגוני והתמחויות צרות – "צוותי הפיתוח פעלו בבדידות מזהרת ומלבד הפגישה החודשית אף צוות לא ידע מה בדיוק נעשה בצוות אחר "