מטלה 12 בקורס התנהגות ארגונית-מיקרו
קורס 10430 , ממ"ן 12 , ציון 87
ממ"ן
פתרון מטלה 12 בקורס 10430 – התנהגות ארגונית-מיקרו נושאי המטלה: מחויבות רגשית,מעורבות גבוהה בתפקיד,תיאוריית האירועים הרגשיים, ייחוס פנימי, חוסר איזון וכדומה
העבודות בקורס: סיכום, ממ"ן 11, ממ"ן 12, ממ"ן 13, ממ"ן 14, ממ"ן 15, ממ"ן 16,
שיוך: מדעי החברה / ניהול
מטרת הקורס היא להקנות לסטודנטים ידע והיכרות עם מושגי יסוד הקשורים בהתנהגותם של יחידים וקבוצות בארגונים. במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטים תאוריות ומודלים ממגוון רחב של דיסציפלינות, כולל פסיכולוגיה, סוציולוגיה ומדעי הניהול. הקורס ממוקד בתהליכים ברמת המיקרו והמזו, ולפיכך יחשוף את הסטודנטים למגוון רחב של תאוריות בתחום המוטיבציה, לחץ ושחיקה, אישיות, תפיסה, למידה עמדות ורגשות, כמו גם תהליכים קבוצתיים המתרחשים בצוותי עבודה.
נושאי הלימוד:
מבוא להתפתחות התחום
אישיות והבדלים בין-אישיים
תפיסה חברתית
עמדות ורגשות
למידה של יחידים בארגון
הנעה בעבודה
לחץ ושחיקה
קבוצות עבודה בארגון
פתרון מטלה 12 בקורס 10430 – התנהגות ארגונית-מיקרו נושאי המטלה: מחויבות רגשית,מעורבות גבוהה בתפקיד,תיאוריית האירועים הרגשיים, ייחוס פנימי, חוסר איזון וכדומה
סיכום של 59 עמודים, עם הגדרות של כל חומרי הלימוד בקורס, ההגדרות נלקחו מספר הקורס/ אתר הקורס/ ממנים שלי (כולם בציון 90 ומעלה). הסיכום מצוין לבחינה, יש בו הסברים ברורים לכל תיאוריה וגישה, בכמה נוסחים. כולל ציון היחידה והסעיף לידי כל תיאוריה.
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 16, ציון 92 – כולל הערות המנחה. 10434 התנהגות ארגונית-מקרו. 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו. 13004 ניהול והתנהגות ארגונית. חומר לימוד למטלה: מוטיבציה בעבודה, קבוצות עבודה בארגון, כוח ופוליטיקה בארגונים: דינמיקה של משאבי שליטה, התחדשות ארגונית: עיצוב מחדש של התנהגות ארגונית יעילה. שאלות 4-1: תיאור מקרה. שאלה 1: א. הסבירו, באמצעות גישת […]
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 15, ציון 97 – כולל הערות המנחה. 10434 התנהגות ארגונית-מקרו. 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו. 13004 ניהול והתנהגות ארגונית. חומר לימוד למטלה: כוח ופוליטיקה בארגונים: דינמיקה של משאבי שליטה, קבלת החלטות: הצופן המפעיל התנהגות ארגונית, מנהיגות בארגונים. שאלות 5-1: תיאור מקרה. שאלה 1: הסבירו מהם מקורות הכוח, לפי פרנץ’ ורייבן של: א. […]
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 13, ציון 91 – כולל הערות המנחה. 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו. 10434 התנהגות ארגונית-מקרו. 13004 ניהול והתנהגות ארגונית. חומר לימוד למטלה: קבוצות עבודה בארגון, תקשורת בארגונים פורמליים: רשתות ותהליכים. שאלות 4-1: תיאור מקרה. שאלה 1: חשיבת-יחד. הסבירו אילו מאפיינים של חשיבת- יחד התקיימו בקרב נגני התזמורת. שאלה 2: אבני בוחן להערכת […]
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 12, ציון 86 – כולל הערות המנחה. 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו. 10434 התנהגות ארגונית-מקרו. 13004 ניהול והתנהגות ארגונית. חומר לימוד למטלה: למידה ארגונית, מוטיבציה בעבודה, תיחומה של ההתנהגות הארגונית, מבנים ותהליכים בארגוני עבודה פורמליים. שאלות 4-1: תיאור מקרה: שאלה 1: מסוגלות עצמית מתגבשת ומושפעת מארבעה מקורות. הסבירו אילו ממקורות אלה השפיעו […]
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 11, ציון 88 – כולל הערות המנחה. 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו. 10343 התנהגות ארגונית-מקרו. 13004 ניהול והתנהגות ארגונית. חומר לימוד למטלה: תיחומה של ההתנהגות הארגונית, מבנים ותהליכים בארגוני עבודה פורמליים. שאלה 1: מנגנון תיאום ארגוני. לפניכם היגדים הנוגעים לארגונים שונים. ציינו לאיזה מנגנון תיאום ארגוני מתייחס כל היגד והסבירו מדוע. א. […]
התנהגות ארגונית-מיקרו סמסטר ב2022 ממן 12 ציון 82 כולל הערות מנחה!!!
התנהגות ארגונית מיקרו 10430 באוניברסיטה הפתוחה ממן 11 סמסטר ב2022 – ציון 86 כולל הערות המנחה!!!
הגישה נותנת דגש על העובד כישות שהיא חברתית שיש לה צרכים משלה שיש להתחשב בצרכים אלו, עוד טוענת הגישה שכאשר העובד מרוצה מהעבודה ומסביבתה התפוקה לו עולה ויעילה יותר ולמה כי העובדים הם יצורים חברתיים מורכבים שהרכיב הכלכלי איננו דבר מרכזי ובעבודתם בתפוקה שהם מייצרים אלא הסיפוק הינו הגורם המכריע . בני אדם, ………
הגישה נותנת דגש על העובד כישות שהיא חברתית שיש לה צרכים משלה שיש להתחשב בצרכים אלו, עוד טוענת הגישה שכאשר העובד מרוצה מהעבודה ומסביבתה התפוקה לו עולה ויעילה יותר ולמה כי העובדים הם יצורים חברתיים מורכבים שהרכיב הכלכלי איננו דבר מרכזי ובעבודתם בתפוקה שהם מייצרים אלא הסיפוק הינו הגורם המכריע . בני אדם, ………
שאלה 1 בחטיבת הפיתוח של טימגן התקיימו הגורמים הבאים, המעכבים למידה ארגונית : א. שמרנות – " אנחנו לא נכנסים לתחומים בעייתים כמו רפואה , למשל , כדי לא להסתבך עם ה " FDA "אימצה מדיניות של היצמדות לדפוסי הפיתוח שהוכיחו עצמם בעבר מבלי לסטות מהם כלל " תגובותיה של הדר (ראש חטיבת הפיתוח) לפניותיו […]
שאלה 1 הגירוי המפעיל- "עד מהרה רכש תאגיד מעוז את חברת טמיר וצוות של מעוז נשלח לטמיר כדי לבדוק את תפקודה . כעבור חודשיים הגישו לאשל את מסקנותיהם והיא העבירה את הדו"ח לתגובתו של עזרא ארד, המנכ"ל החדש של טמיר . ארד קרא את הדו"ח והבין כי יש לו סיבה טובה לדאגה " . "מסקנה […]
שאלה 1 – מאפייני חשיבת יחד בחטיבת הפיתוח של טימגן אשליית אי פגיעות : ""נראה לי שהיית כה שקוע ברדיפת כבוד שלא ראית את המאזנים ורווחי החברה בכל התקופה האחרונה " השיב שאול , "לא נראה לנו שיש צל צילו של חשש לטימגן, לא עכשיו ולא בכלל ,אפילו לאחר ההפסדים שייגרמו בעקבות הפצת המידע הבלתי […]
שאלה 1 קבוצות משחקי עצמה אשר יש להן ביטוי בתיאור המקרה : 1. המשחק שבא לידי ביטוי במקרה הוא- "גיוס תומכים בתוך הארגון ומחוצה לו באמצעות טיפוח ידידות מתוכננות, שתדלנות, סחר " "או אז פנתה דקלה לרכזי סניפים , למדריכים ואף למנהלת סניף ירושלים ולא התקשתה לשכנע אותם, כי יש לפעול נגד ההחלטות המתגבשות בוועדת […]
שאלה 1 א) האסכלה הניהולית הנהוגה ה"הרשי" היא אסכולת יחסי אנוש, אחד ממאפייניה המרכזיים הם לשים דגש על שביעת הרצון של העובד, העובד הוא יצור מורכב בעל צרכים שונים, ויש צורך לדאוג לסיפוקם כתנאי לחיים מלאים ובריאים יותר בכדי שיוכלו לתפקד טוב יותר במקום העבודה. עולה מן הכתבה שהמנכ"לית של החברה מקשיבה לעובדי החברה, היא […]
עבודה מלאה – כולל התייחסות המרצה – ציון 100 סמסטר: 2021א , האוניברסיטה הפתוחה
התנהגות ארגונית ממן 11 ציון 87 כולל השאלות ממן
ממ"ן 12 התנהגות ארגונית תשובה לשאלה 1: הגישה המסבירה את תהליך הלמידה של סמדר היא הגישה הפסיכו דינמית,כפי שנראה בקטע: "שבועות ספורים קודם לכן סיפרה לה (לנוגה) סמדר-כי רק לאחרונה למדה על עצמה-כי שאיפתה הבלתי מתפשרת להתקדם לתפקידי ניהול בכירים וחוסר העניין המינימאלי שלה בזולת, נובעים מן העובדה: 1.שגדלה לצד חמישה אחים בנים ואב קפדן […]
ממ"ן 12 שאלה 1 לפי בר-חיים, מסוגלות עצמית מושפעת מארבעה מקורות: א. ניסיון עבר מוצלח או כושל; ב. למידה ממודל; ג. השפעה של דמויות משמעותיות בחייו של הפרט; ד. עוררות רגשית המשפיעה על ציפיות להצליח או להיכשל. לפי הקטע המובא בממ"ן, מסוגלותה העצמית של ענבר הושפעה מארבעת המקורות הללו. א. ניסיון עבר מוצלח או כושל? […]
ממ"ן 11 שאלה 1 א. ההיגד מבטא את המנגנון 'סטנדרטיזציה של הכישורים' משום שהמשפטנים בהיגד קיבלו הכשרה קודמת, כלומר בחירת כישורי העובדים לתפקיד נקבעה מראש, ולכן אין צורך להורות להן כיצד לעשות את העבודה. … … י. ההיגד מבטא את המנגנון 'סטנדרטיזציה של העבודה' מכיוון שמתוארת היעדרותה של הנחיה מוקדמת לעבודה עם לקוחות בעלי צרכים […]
ממ"ן 1 3 שאלה מס' 1 : שומרי מחשבה- 4 מתוך 4 אשליה של אחדות דעים, ותפיסת השתיקה כהסכמה- 4 מתוך 4 צנזורה עצמית- 4 מתוך 4 צידוקים (רציונאליזציה) קבוצתיים- 4 מתוך 4 אמונה בלתי מתפשרת במוסריות הקבוצה וקיומן של תפיסות סטריאוטיפיות, שלפיהן היריב פחות טוב או פחות מוסרי- 4 מתוך 4 אשליית אי פגיעות- […]
ממ"ן 14 שאלה מס' 1 : הגירוי המפעיל: סבב 1: הערכה ראשונית: 2 מתוך 2 הערכה שניונית: גורמים אישיים: אמונה(פנימי וקבוע1 מתוך 1 משאבי התמודדות: תמיכה חברתית אינסטרומנטלית מכפיפים- 2 מתוך 2 תמיכה חברתית אינסטרומנטלית מחוץ לארגון- 2 מתוך 2 גורמי סביבה: עמימות- 1מתוך 1 חוסר וודאות- 1 מתוך 1 סוג ההתמודדות: 1 מתוך 1 […]
ממ"ן 15 שאלה מס' 1 : בניית קואליציות- 5 מתוך 5 שימוש במומחים מבחוץ- 5 מתוך 5 נפנוף ב"קריטריונים"- 5 מתוך 5 מיקוח- 5 מתוך 5 השמצה- 5 מתוך 5 שאלה 1 – 5 / 5 שאלה מס' 2 : מודל קבלת ההחלטות אשר לפי פעלה הוועדה הבין משרדית הוא מודל קארנגי. תיאור מודל קארנגי: […]
ממ"ן 1 6 שאלה מס' 1 : א.גורמי המצב, בהם פעל אסא ברקן, ע"פי פידלר הם: יחסי מנהיג-מונהגים: גרועים- 5 מתוך 5 מידת הבניית המשימה: הבניה גבוהה- 5 מתוך 5 כוח מעמדי: מעמד חזק5 מתוך 5 ב. ע"פי טבלת המנהיגות תלוית המצב של פידלר מניתוח גורמי המצב בהם פעל אסא ברקן, מתקבל שהוא פעל במצב […]
שאלה מס' 1 : א.זוהי התפתחות המהווה איום על הרשת. 3 מתוך 3 ב. שיטת הקונסיגנציה(גורם פנימי) מהווה נקודת חוזק עבור הרשת. 3 מתוך 3 ג. זוהי התפתחות המהווה הזדמנות עבור הרשת. 3 מתוך 3 ד. זוהי נקודת חוזק עבור הרשת 3 מתוך 3 ה. זוהי נקודת חוזק עבור הרשת. מדויק! 3 מתוך 3 ו. […]
שם הסטודנט: ממ"ן 1 2 שאלה מס' 1 : למידה ממודל- 4 מתוך 4 ניסיון עבר מוצלח- 4 מתוך 4 השפעת דמויות משמעותיות- 4 מתוך 4 שאלה 1 – 12/12 שאלה מס' 2 : הצורך בהתחברות- מריו:4 מתוך 4 לוטם: 4 מתוך 4 הצורך בהישג- מריו: 4 מתוך 4 יפה! לוטם: 4 מתוך 4 הצורך […]
תקציר ממ"ן 13 התנהגות ארגונית האוניברסיטה הפתוחה ציון 100 צוות גמא-אלפא של חברת PGC (בבעלות ישראלית), שזכתה במכרז להתקנת תשתית טלפון לווייני בכפרים המרוחקים של ברזיל, התרגל לתנאי העבודה הקשים בג'ונגלים. היה זה החודש השלישי ברציפות שהובילו במכסת ההתקנות על-פני יתר הצוותים וחצי שנה לאחר שמונה להם ראש צוות חדש, לוטם לביא. עד מינויו היה […]
תקציר ממ"ן 11 התנהגות ארגונית האוניברסיטה הפתוחה ציון 100 מטלת מנחה (ממ"ן) 11 הקורס: 10430 – התנהגות ארגונית חומר הלימוד למטלה: יחידות 1, 2 מספר השאלות: 4 משקל המטלה: 5 נקודות סמסטר: 2015ב מועד אחרון להגשה: 29/3/2015 ישנן שתי אפשרויות להגשת מטלות: • שליחת מטלות באמצעות מערכת המטלות המקוונת באתר הבית של הקורס. • שליחת […]
קורס 10430- התנהגות ארגונית – האוניברסיטה הפתוחה ממן 13- בדוק עם הערות – ציון 89 תקציר : בממן נידונו מספר שאלות בנושאים הבאים : חשיבת יחד וסימניה , בגרות קבוצה וסימניה , קונפליקטים בין קבוצות , הפרעות תקשורת בין קבוצות , נכון או לא נכון בהתהוות קבוצה . קורס 10430- התנהגות ארגונית ממן 13 שאלה […]
קורס 10430- התנהגות ארגונית – האוניברסיטה הפתוחה ממ"ן 14- בדוק עם הערות – ציון 83 תקציר : בממן נידונו מספר שאלות בנושאים הבאים : גישתו של לזרוס אודות לחץ והתמודדות עימו – כולל הערכה ראשונית ושניונית וגורמים נוספים , שאלות אודות תפיסה ארגונית – יחס לסביבה , טבע המציאות והאמת , טבע היחסים הבין אישיים […]
ממ"ן 13 שאלה 1 המאפיינים של חשיבת יחד שהתקיימו בצוות גמא: 1.צנזורה עצמית- חלק מחברי הצוות שמו לב שישנה סטייה מן הקונצנזוס הקבוצתי אך פחדו לדבר מחשש לתגובת המנהלים ומחשש למעמדם. " היו ששמו לב שיש שוני בהתקנת הצמד האחר, אך נמנעו מלדווח על כך מחשש שיחשבו לטיפשים או בלתי מיומנים" … שאלה 2 אבני […]
ממ"ן 16 שאלה 1 עפ"י פידלר אסא ברקן פעל לפי תנאי המצב הבאים: יחסי מנהיג-מונהגים: יחסים גרועים, העובדים בזים לאסא ברקן , אחד מן המתפטרים סיפר כי "לא סבלנו אותו וקשה לחיות בג'ונגל עם אדם כזה" הבניית המשימה: הבנייה גבוהה, "התקנת המערכות היא מלאכה מחולקת לשלבים ברורים שבכל אחד מהם מספר מוגדר של משימות בהירות" […]
הגשת ממ"ן 11 – קורס התנהגות ארגונית שאלה 1: היגדים: א. "תיאום הדדי" –תקשורת לא פורמלית, הטכנאים באים כולם מאותו רקע תעסוקתי ומאותו מיקום, ומשום כך קבעו בינם לבין עצמם את הלו"ז וחלוקת המשימות בינהם. ב. "סטנדרטיזציה של הכישורים" – יש אחדות בתחום הידע, בחירת השחקנים לתפקיד נעשית ע"י רקע אישי והמלצות, וכמו כן כל […]
שאלה 2: צורך גפן ברקת הישג נמוך – "ברקת התפלא על כך שגפן לא מצא כל חפץ בקידום בתחנה, שהידרדרה מאוד בתחומים אלה תחת כהונתו". גבוה – "שאיפתו הגדולה ביותר היתה להביא את "קול העת" למעמד מוביל במוניטין, במקצוענות, במהימנות ובשיעורי האזנה" התחברות נמוך – "ברקת שאל את גפן, לא אחת, מדוע אינו פועל למניעת […]
ממן 12 התנהגות ארגונית שאלה 1 שלושה גורמים המעכבים למידה ארגונית בחברת "תפיר": ביזור ארגוני והתמחויות צרות- "חלק ניכר מהזמן הקדיש מישר לבירור עם ראשי המחלקות בתפיר מכיוון שכל מחלקה פעלה באופן עצמאי, כמעט ללא קשר עם המחלקות האחרות". תחרות על משאבים- "בין המחלקות שררה עוינות רבה והן נאבקו כדי לזכות בפרויקטים ובמימון. כל מחלקה […]
ממ"ן 14 התנהגות ארגונית שאלה 1 גירוי מפעיל: "חברת ההשקעות שופר, קרנות הון סיכון, החליטה להפסיק לממן את החברה שלה" הערכה ראשונית אתגר: "ענבל חשבה שזו ההזדמנות לקבל תנאי מימון נוחים יותר" הערכה שניונית חוסר ודאות: "התקשתה להעריך מה הסיכוי שמי מהן תהיה מוכנה להשקיע בחברה בפועל" אמונה כמשאב: "מכיוון שהייתה אופטימית מטבעה, קיוותה לטוב". […]
ממ"ן 15 התנהגות ארגונית שאלה 1 השמצה, שעיר לעזאזל: "את סער אף אחד לא סבל, במיוחד לא במחלקתו שעובדיה נהגו ללעוג לו ולספר עליו בדיחות מאחורי גבו". שימוש במומחים מבחוץ: "לא הועיל אף מנתח ניירות הערך שהביא תבור לישיבת ההנהלה, לאחר שהסביר לו את השלכותיו בשליליות על הרעיון". קניית מתנגדים: "לימור פלד אף דחתה את […]
משוב לממן 11 2011ב המשוב חובר על סמך הערות מנחים – תודה להם על כך המשוב כללי ואינו יכול להחליף הערות אישיות הערות כלליות 1 . מבנה התשובה: טענה + ביסוס (נתונים מתיאור המקרה) + נימוק (הסבר) הביסוס והנימוק יכולים להופיע במשולב או בנפרד, בסדר כזה או אחר. העיקר: הוכחה הכוללת נתונים והסבר. טענה – […]
משוב לממן 12 2011ב המשוב כללי ואינו יכול להחליף התייחסות אישית של המנחה לתשובותיכם המשוב חובר על סמך הערות מנחים – תודה להם על כך שאלה 1 התבקשתם לציין איזו גישה מסבירה את תהליך הלמידה של קרין את עצמה ואיזו גישה מסבירה את תהליך הלמידה של רותם את המתרחש בסניף אשדוד. כדי לבסס את […]
משוב לממן 13 2011ב' המשוב חובר על סמך הערות מנחים – תודה להם על כך. המשוב אינו מחליף את המשוב האישי, ייתכנו תשובות נוספות שאף הן נכונות שאלה 1 חשוב לזהות את הרמה הנכונה של הניתוח – אבני הבוחן של שיין מאפיינות את התנהגות הקבוצה במגוון נושאים כדי להעריך בסופו של דבר את מידת הבגרות […]
משוב לממ"ן 14 2011ב המשוב חובר על סמך הערות מנחים – תודה להם על כך המשוב כללי ואינו יכול להחליף הערות אישיות שאלה 1 שתי הערות חשובות: המודל של לזרוס הוא מודל של הערכה ו התמודדות. כלומר, מודל המנסה להתחקות אחר תהליך החשיבה של האדם- כיצד הוא תופס את הנעשה בסביבה? כיצד הוא חווה את […]
משוב כללי לממ"ן 15 2011ב המשוב חובר על סמך הערות מנחים – תודה להם על כך המשוב כללי ואינו יכול להחליף הערות אישיות המתייחסות לעבודתכם ייתכנו תשובות נוספות שאף הן נכונות שאלה 1 לא כל התנהגות היא טכסיס. נסו לזהות את המטרה הפוליטית, את מטרת המשחק. בעוד שהתנהגות העובדים בארגון נוגעת לכלים, לשיטות, לאמצעים ולהליכים […]
משוב לממן 16 2011ב המשוב כללי ואינו יכול להחליף התייחסות אישית של המנחה לתשובותיכם המשוב חובר על סמך הערות מנחים – תודה להם על כך שאלה 1 חזרו וקראו את ההערות שניתנו במשוב לממן 12 שאלה 4 סעיף א.1. … שאלה 2 ביטויי ההתנגדות מתארים כיצד מתנהגים העובדים בפועל. מה הם עושים כתגובה לשינוי? לעומת […]
ממ"ן 11 – התנהגות ארגונית שאלה 1 א. היגד זה מתייחס למנגנון ב. היגד זה מתייחס למנגנון ג. היגד זה מתייחס למנגנון ד. היגד זה מתייחס למנגנון ה. היגד זה מתייחס למנגנון ו. היגד זה מתייחס למנגנון ז. היגד זה מתייחס למנגנון ח. היגד זה מתייחס למנגנון ט. היגד זה מתייחס למנגנון י. היגד […]
ממ"ן 11 פתור בקורס התנהגות ארגונית לתואר שני במנהל עסקים תוכן עניינים מבוא …3 הנחת יסוד יחס לסביבה -…5 הנחת יסוד ה"אמת" וה"מציאות" בארגון ..6 הנחת יסוד טבע האדם –7 הנחת יסוד טבע הפעילות האנושית -…9 הנחת יסוד טיב היחסים הבין אישיים בארגון –.10 הנחת יסוד טבע הזמן –.11 הנחת יסוד הומוגניות לעומת שונות -…12 […]
ממ"ן 12 פתור בקורס התנהגות ארגונית לתואר שני במנהל עסקים מטלת מנחה 12 שאלה 1 – ניתוח תרשים ארגוני רקע – היות ובתקופה האחרונה אני מצוי במעבר בין מסגרות ארגוניות, בחרתי לנתח, בשאלה זו את התרשים הארגוני של המסגרת האחרונה אליה השתייכתי עד לא מזמן – סוללת נ"מ אשר מוצבת בדרום הארץ. כללי – […]
סיכום כל יחידות הלימוד בקורס התנהגות ארגונית לתואר שני במנהל עסקים יחידה 1 – תיחומה של ההתנהגות הארגונית ההתנהגות הארגונית עוסקת בקשת של התנהגויות, המאופיינות על- ידי שתי זיקות בולטות : האחת – הכוונה (אוריינטאציה) משימתית, כלומר התנהגות החותרת להשיג מטרות כלשהן, אישיות או אחרות, והאחרת – התנהגות, המושפעת מהימצאות האדם בקבוצה ובארגון. ארגון – […]