ניהול המכירות עבודה מסכמת

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 97
שנת הגשה 2020
מספר מילים 3553
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

בחרנו בעבודתנו להתייחס לחנות סופר פארם הנמצאת במרכז הקניות ביג קסטינה, אזור התעשייה באר טוביה.

"סופר פארם" היא רשת הדראגסטור (רשת המפעילה גם בית מרקחת בתחום החנויות שלה) הראשונה והגדולה בישראל ובשנים האחרונות אף הרחיבה את פעילותה לזירה הבינלאומית. סופר-פארם הביאה לישראל בשורה צרכנית וקונספט קמעונאי חדשני המשלב בין בית מרקחת למחלקות קוסמטיקה, טואלטיקה ומוצרי תינוקות בשעות פעילות גמישות ובלב שכונות מגורים. מאז ועד היום פועלת הרשת להעניק ללקוחותיה חוויית קנייה ייחודית המשלבת מקצועיות, שירות, מגוון רחב של מוצרים ומבצעים אטרקטיביים המתחלפים לעתים תכופות. כל אלו בחנות מטופחת ובאווירת קנייה נעימה הגורמת ללקוחות "כבר להרגיש יותר טוב". בסניף ביג קסטינה, החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים מתוכם תרופות, תוספי תזונה, ויטמינים, מוצרי קוסמטיקה ואיפור, מוצרי תינוקות ומוצרי אופטיקה.

מטרת הפרויקט הינה לבדוק כיצד בנוי מערך המכירות מבחינת הכשרה, יעדי מכירות, תגמול, תיאור תהליך המכירה וטיפול בהתנגדויות.

לצורך ביצוע הפרויקט קראנו מספר מאמרים וקטעי עיתונות ובנוסף חילקנו 8 שאלונים למוכרנים/ות בחנות סופר פארם בביג קסטינה .

תוכן עניינים

תקציר מנהלים 1
רקע על הארגון 3
המטרה 4
סקירה ספרותית 4
תיאור ביצוע העבודה ומענה על השאלות 6
שיטת ההכשרה של אנשי המכירות הפועלים בארגון 7
שיטות תגמול המוכרנים בארגון 7
מדיניות הארגון לגבי נטישת לקוחות 8
תהליך המכירה 8
התנגדויות 10
מסקנות והמלצות 11
מסקנות 11
המלצות 12
ביבליוגרפיה 12
נספחים 13