סוצולוגיה של התרבות (10659)
| מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
| סוג העבודה | ממ"ן |
| מספר ממ"ן | 12 |
| מקצוע | סוציולוגיה |
| קורס | סוציולוגיה של התרבות |
| מילות מפתח | תקופת השיווקיות |
| ציון | 90 |
| שנת הגשה | 2021 |
| מספר מילים | 1173 |
תקציר העבודה
א. השיווקיות של תעשיות התרבות?
ב. מהן התכונות המאפשרות לתעשיות התרבות בתקופה זו ליזום מגמות תרבותיות חדשות ולשלוט
בטעם הקהל?
א. הסבירו שלושה מארבעת האילוצים המוסדיים הבאים – מבנה ארגוני, מבנה ענפי, המדינה,
טכנולוגיה.
ב. כיצד, לפי ריצ'רד פיטרסון, אילוצים אלה באו לידי ביטוי במקרה של הרוקנרול?
.
