סיכום למבחן קורס משחק,משחקים ומשחקיות במדייה מודרניים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | סיכום למבחן |
מקצוע | תקשורת |
קורס | משחק, משחקים ומשחקיות במדיה מודרניים |
מילות מפתח | #ומשחקיות, במדייה, למבחן, מודרניים, משחק, משחקים, סיכום, קורס |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 9535 |
מספר מקורות | 20 |
תקציר העבודה
רצף 1 – האדם המשחק
מאמר 1 עמ' 1:
0.2 ludens Homo :משחק, מדיה וזהות
ולרי פריסן, סיביל למס, מיכיאל דה לנג, יוס דה מול, יוסט רסנס (2015)
מאמר 2 עמ׳31:
משחקים — מבנה וסיווג
רוז'ה קאלווה (1955)
רצף 2 – מסוגי משחקים לשיח על משחקים
מאמר 3 עמ' 41:
משחק ועמימות
בריאן סאטון-סמית (2005)
רצף 3 – משחק: בין פעולה לגישה
מאמר
Playfulness
(2014) סיקארט – Sicart Miguel
רצף 4 – משחקי מחשב כפלטפורמות
מאמר 4 עמ' 53
ההיסטוריה של משחקי מחשב
דודי פלס, 2012
רצף 5 – לשבור את מעגל הקסמים
מאמר 5 עמ׳ 97
אין מעגל קסמים
מיה קונסלבו (2009)
רצף 6 – משחוק / גיימיפיקציה
מאמר 6
From Game Design Elements to Gamefulness Defining ״Gamification״
Deterding Sebastian (2011) – דטרדינג ואחרים
רצף 7 – פסיכולוגיית משחוק
מאמר 7
Internet Gaming Addiction: Disorder or Moral Panic?
מארקי ואחרים, 2017
רצף 8 – גישות מגוונות למשחוק
מאמר 8 עמ׳ 107
עמימות המשחקים: היסטוריה ושיח בעולם משחקי
סבסטיאן דטרדינג, 2015
רצף 9 – משחוק מעבר למשחוק
מאמר 9
Living in the Lab
William Davies, 201
רצף 10 – תרבות הגיימינג
מאמר 10
Between a Rock and a Hard Place:
Games Coverage and its Network of Ambivalences
Maxwell Foxman and David B. Nieborg, 2016 פוקסמן וניבורג
רצף 11 – עבודה והנאה
מאמר 11
025-FCJ Precarious Playbour
Modders and the Digital Games Industry
קוקליץ- Julian Kücklich, 2005
רצף 12 – רמאות
מאמר 12
GAINING ADVANTAGE: HOW VIDEOGAME PLAYERS DEFINE AND NEGOTIATE CHEATING
MIA CONSALVO, 2009
רצף 13 – צפייה במשחקי מחשב
מאמר 13
Let’s not Play
Interpassivity as resistance in Let’s Play Videos
Alex Gekker, 2019, גקר
יש הסברים לכל המאמרים, ולכל הרצפים, קיבלתי ציון 95+ במבחן רק בהסתמך על הסיכום הזה. בהצלחה!!