סמינריון מוסר ועסקים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | כלכלה, מדעי המדינה ויחבל |
קורס | מוסר ועסקים |
מילות מפתח | הפרסום תורם לצמיחה כלכלית של חברות המזון וליציבותן הפיננסית, ומהווה מנוע צמיחה חשוב למשק כולו. הפרסום מעודד צריכה מוגברת של המוצרים ומסייע לחברות למכור ולשווק את המוצרים בהצלחה. מנגד, ממתקים, פרסום ושיווק של מזון מהיר, שתייה מתוקה וכיוצא בזה הינו נושא מורכב ושנוי במחלוקת. מצד אחחד |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2024 |
מספר מילים | 8250 |
מספר מקורות | 30 |
תקציר העבודה
סמינריון מוסר ועסקים
ציון 95
פרסום ושיווק של מזון מהיר, ממתקים, שתייה מתוקה וכיוצא בזה הינו נושא מורכב ושנוי במחלוקת. מצד אחחד, הפרסום תורם לצמיחה כלכלית של חברות המזון וליציבותן הפיננסית, ומהווה מנוע צמיחה חשוב למשק כולו. הפרסום מעודד צריכה מוגברת של המוצרים ומסייע לחברות למכור ולשווק את המוצרים בהצלחה. מנגד, קיימות טענות כי הפרסום הנרחב לילדים של מזון לא בריא תורם לעלייה בהשמנת יתר ולבעיות בריאותיות נוספות בקרב ילדים. הפרסומות משתמשות בטכניקות מניפולטיביות ומושכות עין כדי לגלרום לילדים ולהוריהם לרכוש את המוצרים.