קורס 10659

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2022
מספר מילים 1612

תקציר העבודה

קורס: סוציולוגיה של התרבות – 10659

שאלה 1
א. בסעיף זה אסביר מהי תקופת השיווקיות של תעשיות התרבות. החל מראשית המאה העשרים, הפעולה של ארגונים יצרני תרבות מחולקת לשני שלבים. השלב הראשון נקרא תקופת המקצוענות המורכבת, תקופה זו נמשכה…תקופת השיווקיות מתאפיינת בשלוש תופעות ארגוניות: תאגידים, ייצור מבוזר, וסינרגיה…
ב. שליטה בטעמים, כלומר הדרך שבה ניתן לגשר בין חוסר הוודאות לגבי הטעם והעניין המשתנים של קהל הצרכנים..
שאלה 2
א. ארגונים יצרני תרבות מושפעים מהסביבה הארגונית שבתוכה הם מתרחשים. אילוצים מוסדיים הם מערכות..בסעיף זה אסביר ואפרט על שלושה אילוצים מוסדיים: מבנה ענפי,..
ב. הרוקנרול התפתח בארצות הברית כסגנון מוזיקלי חדש בשנות החמישים של המאה העשרים. בסעיף זה אסביר כיצד, לפי ריצ'רד פיטרסון, באו..
שאלה 4
בשאלה זו אסביר מהם המושגים סימולקרה והיפר-מציאות, על פי ז'אן בודריאר. לאחר מכן, אסביר כיצד תייר שמבקר ביורודיסני בפריז חווה מציאות שאינה אמיתי בעזרת מושגים אלו.