10408 - מבוא ללימודי תקשורת
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 14 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | מבוא ללימודי תקשורת |
מילות מפתח | מבוא ללימודי תקשורת, ממנים אוניברסיטה פתוחה |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2021 |
מספר מילים | 995 |
תקציר העבודה
מבוא ללימודי תקשורת – ממן 14 ציון 100
שאלה 1
הציגו את עיקרי הזרימה הדו-שלבית:
מהם שני השלבים בזרימת המידע? מדוע יש שני שלבים? מיהם מנהיגי הדעה ומה המאפיינים שלהם?
הסבירו מה משותף לזרימה הדו-שלבית ולתיאורית השימושים והסיפוקים.
)נקודות 60( 19 ,17 פרקים – 2 שאלה
חזרו ועיינו בכתבה שצורפה למטלה 13 ,וענו על השאלות הבאות:
סעיף א – 30 נקודות
הסבירו איך ניתן לקשור את הכתבה לתיאוריה של קביעת סדר היום?
בתיאוריה של קביעת סדר היום מוזכרים שלושה סדרי יום שיש ביניהם יחסי גומלין, מהם?
באיזה מסדרי היום עלה נושא ההפגנות כנגד הממשלה ואיך הוא עובר לסדרי היום האחרים?
סעיף ב – 30 נקודות
הסבירו מה הכוונה באמירה ש"התקשורת מבנה תמונת מציאות לנמענים".
באילו דרכים התקשורת "מבנה תמונת מציאות"?
מהם הצדדים המעורבים בקונפליקט המתואר בכתבה?
איזו תמונת מציאות היה כל צד רוצה שהתקשורת תבנה לציבור בקונפליקט הזה?
התשובות בפנים