עסקים ואינטרנט

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 1784

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול E Business  ואסטרטגיות מידע באתר האינטרנט Zer4u.co.il סמסטר:
קיץ 2005
מסלול: MBA תקציר מנהלים עבודה זו בחנה וניתחה את אתר חברת זר4 u (zer4u) נבדק המודל העיסקי של האתר, אסטרטגית המידע, השגת המטרות האסטרטגיות ע"פ מודל DER    ולבסוף נבחן בהתבסס על 10 קריטריונים להצלחה בשוק האלקטרוני.
כתוצאה מניתוחים אלו הועלו מספר מסקנות והמלצות:
האתר אינו מאוזכר במנועי חיפוש או באתרים השוואתיים, קשה למצוא אותו בחיפוש אקראי וללא אזכור שם החברה.
לאתר אין ערך מוסף יחסית לחנויות של הרשת.
המידע הניתן על המוצרים הינו חלקי ביותר וניתן לעבותו.
ניתן לעשות סינרגיה בין האתר לאתרים אחרים .
אפשרות של הוספת שפה כגון אנגלית, רוסית וערבית.
אין אופציה של שליחת פרחים מישראל לחו"ל מבצעים הטבות והנחות לחברי מועדון הקונים דרך האינטרנט על מנת לשמר לקוחות במערכת.
תוכן עינינים:
מבוא:
בעתיד המרושת, כל אדם יוכל לקנות כל דבר, מכל אדם, בכל עת ומכל מקום, אך אין זה עניין של מכירות בלבד, זוהי מהפכה בהתהוותה (מרטין,1999) עם אימוץ המסחר המקוון, עולות ציפיות הלקוח בנושאי השירות, תמיכה ודרך הרכישה (Morville & Baily, 2001). בעולם האלקטרוני, הלקוח והקמעונאי אינם נפגשים פנים אל פנים והלקוח חשוף יותר לשירותים ופתרונות מקוונים. שירותים מקוונים חשובים מאוד במסחר B2C לניהול קשרי לקוח והגברת מכירות (Singh, 2002).
השירות וקלות השימוש הם גורמים מכריעים להצלחה. בלחיצת כפתור הלקוח מאתר ועובר לספק אחר (Krug, 200).
שירותים המגבירים את חווית הקניה המקוונת הם תמיכה בחיפוש, תגובה אלקטרונית לשאלות הלקוח, הזמנה ותשלום מקוונים, אבטחה, מעקב אלקטרוני אחר מצב ההזמנה, תמיכה מקוונת במרחב ה B2C האלקטרוני (Mei, Qingyu & John, 2005).