סמינריון בשיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2005
מספר מילים 8959

תקציר העבודה

תקציר תמחור והמחרה הם השיטה הנהוגה לקביעת או שינוי המחירים ביחס לעלויות, יעדי רווחים, פעילויות המתחרים וערך המוצר כפי שהוא נתפס על-ידי הלקוחות.
בראייה החשבונאית הקלאסית קיימות שלוש שיטות תמחור נפוצות:
1. תמחור לפי עלות
2 . תמחור לפי שוק
3 . תמחור לפי מתחרים קיימים שיקולים לכאן ולכאן באיזה שיטת תמחור כדאי לעסק להשתמש, ולעיתים משתמשים בו זמנית במספר שיטות תמחור למוצרים שונים, בשווקים שונים, בזמנים שונים או אפילו באותו זמן- באותה חברה.