חקר ארוע Gould (חברת מדפסות) - Gould Case Study
מוסד לימוד | האוניברסיטה העברית, ירושלים |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | Gould, מדפסות |
שנת הגשה | 2001 |
מספר מילים | 1043 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
לאחר מבט מעמיק בנתונים עולה בפנינו תמונה ש-Great American Knitting Mills (להלן – החברה) שהצליחה "להטיל" גרב מזהב נמצאת באופוריה ואינה מודעת לסכנות האורבות לפיתחה. במזכר זה ננסה להעלות ולתת מענה לשאלות הבאות: האם על החברה להמשיך במתן האקסלוסיביות לחנויות הכולבו? האם יש לפנות לצינורות שיווק אחרים מלבד בתי הכולבו? במידה ותתבקש, כיצד תוכל החברה להגביר את הייצור אל מול בעיות משאבים ותוך כדי שמירה על איכות ושירות למוצר? האם החברה צריכה לשנות את אסטרטגיית הפרסום? וכיצד להתמודד עם מותג ה-Arrow?