תמהיל השיווק, סוגי מוצרים וסוגי הפצות-חברת פוקס
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | הפצה, חיפוש, נוחות, פוקס, שיווק, תמהיל |
שנת הגשה | 2003 |
מספר מילים | 1147 |
תקציר העבודה
שאלה 1- רשת האופנה פוקס.
א. ההחלטות שהחברה צריכה לקחת , כאשר היא רוצה להיכנס לתחום האופנה העילית עפ"י תמהיל השיווק.
מוצר- בכדי להיכנס לעולם האופנה העילית , פוקס צריכה לגרום למוצר לתת לקונה משהו מעבר להיותו בגד- כיסוי גוף-..
מחיר- המחיר צריך לבטא יוקרה, איכות ובידול המעמד שיכול להרשות לעצמו-
מיקום- "פוקס" תצטרך לפתוח חניות בעיצוב אקסלוסיבי, יוקרתי, שיתאים-.
מאמץ קידום- יש להשיק את המותג בחשיפה מרבית ככל האפשר, באירוע-.
ב. "פוקס" בחרה למכור את מוצריה תחת שלושה מותגים, יש בכך יתרונות וחסרונות .
יתרונות –
חסרונות -…
שאלה 2- החברה מוכרת 50,000 מכלולים אלקטרונים בחודש, מכאן שבשנה היא מוכרת פי 12, 600,000 מכלולים אלקטרונים. שאלה 3- שוק החטיפים המלוחים.
מוצרי נוחות, אלו הם מוצרים שנקנים על בסיס קבוע, בתדירות גבוהה, תוך השקעת-
מוצרי חיפוש –
אסטרטגיית ההפצה המתאימה לחטיפים מלוחים היא הפצה אינטנסיבית/מרבית –