עבודה העוסקת בכל הנושאים הקשורים בעקרונות ניהול התפעול

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 4315
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
הרקע למהלך – חברת פרטנר, הנה החברה המובילה בשוק הסלולארי במתן שירות ללקוח, שמה לעצמה כיעד את הגברת נאמנות ושביעות רצון לקוחותיה תוך שמירה על חדשנות ואיכות של מוצרים ושירותים ושירות לקוחות יעיל.
הרעיון – בחינת המערך התפעולי של החברה תוך מתן דגש על מערכת האיכות ושרשרת האספקה.
המטרה – בדיקת יעילות המערכת התפעולית והצעות לשיפור שרשרת האספקה, מערכת בקרת האיכות והצעת מוצרים חדשים תוך שמירה על ערכי החברה.
אופן הביצוע – הגדלת השיתוף בין הספקים השונים במסגרת שרשרת האספקה. העמקת הקשר בין המנהלים לנציגים על ידי מתן משוב אחת למספר חודשים במקום משוב שנתי. פיתוח מערכת self service שתוכל לתת מענה ללקוחות ללא צורך בפנייה לנציג ובכך תקצר את זמן ההמתנה וזמן הטיפול בלקוח.
 תוכן עניינים:
תקציר מנהלים עמודים: עמוד: 2
מוצרים שירותים ומערך איכות: עמודים 3-4
בקרת איכות סטטיסטית spc: עמודים 5-6
המתודולוגיה של hill:
עמודים 7-8
שרשרת האספקה: עמודים 9-10 עקרונות הרכש: עמוד 11
הצעת גישה לניהול איכות: עמודים 11-13
קיבולת:
עמוד 14
הצעה לפיתוח מוצר חדש: עמודים 15-16
סיכום:
עמוד 17
רשימת מקורות – ביבליוגרפיה: עמוד 18
נספחים