דיבידנדים
מוסד לימוד | האוניברסיטה העברית, ירושלים |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | השפעה, חלוקת דיבידנד, יום האקס, ניתוח |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 3486 |
תקציר העבודה
תוכן העניינים
תוכן העניינים.. 1
תיאור החברה. 3
מבנה הקבוצה. 3
תיאור השוק. 3
התפתחויות אחרונות. 4
סיכום תוצאות הפעילות. 4
הדיבידנד המיוחד של פולגת. 4
רקע. 4
השיקולים לחלוקת דיבידנד מיוחד. 5
תאריכים משמעותיים.. 5
ימי ההכרזה. 5
היום הקובע (יום ה CUM ) 6
יום ה-EX.. 6
יום החלוקה. 6
דיון וסיכום.. 6
נספחים.. 9
נספח א' 9
נספח ב' 12
נספח ג' 14
נספח ד' –.15
תיאור החברה פולגת בע"מ ("פולגת") נתאגדה בשנת 1960. בשנת 1977 הפכה פולגת לחברה ציבורית בבורסת תל-אביב.
פולגת עוסקת, באמצעות בגיר בע"מ בפעילות פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של הלבשה מחויטת, איכותית וחדשנית לגברים ונשים, כגון:
חליפות, ז’קטים ומכנסיים (פולגת, בגיר בע"מ וחברות הבת של בגיר בע"מ יקראו ביחד – "הקבוצה").
הקבוצה היא מהיצרנים המובילים בעולם בתחום פעילותה. הקבוצה מתמחה בייצור ומכירה של מותגי בית (Private Label) בעיקר לרשתות קמעונאות גדולות.
בחלק מהשווקים מוכרת הקבוצה ללקוחותיה מותגי מעצב (Brands ) ומותגים מבית בגיר. הלקוח העיקרי של הקבוצה היא רשת הקמעונות הגדולה Marks and Spencer Group Plc. הפעילות בתחום הבדים מרוכזת ומבוצעת על ידי פולגת טקסטיל, העוסקת בפיתוח, בייצור בשיווק ובמכירה של בדים מצמר ומתערובות צמר להלבשה מחויטת לגברים ולנשים. הלקוחות העיקריים של פולגת טקסטיל הם בגיר ו- Vetements Peerless Clothing Inc.
-חברה קנדית המייצרת הלבשה מחויטת לגברים.