ניהול הארגון למצויינות בשירות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2004
מספר מילים 4027
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

מבוא
בשלהי שנת
2 002 פנה מנכ"ל___ מר' ___אל רכז המשק של קיבוץ רבדים בכדי לקבל את אישורו לפתוח מועדון ערבדיסקוטק בתחום הקיבוץ. לאחר מתן האישור חיפש משקיע על מנת שיוכל להתחיל בבניית המקום. לאחר שהמאמצים למצוא משקיע כשלו החליטו אייל ורכז המשק לקחת הלוואה מהבנק ולאחר שבנו תוכנית עסקית עשו זאת. המועדון הוקם והערב הראשון של "ההרצה" התקיים בתאריך 15.8.02. כיום מתקיימות במועדון מסיבות סטודנטים לגילאי 22 + בימי חמישי, ובימי שישי לקהל מבלים צעיר יותר – 20+.
המועדון מציע למבלים: רחבת ריקודים מרכזית הפרוסה על פני 750 מ"ר, רחבה קטנה יותר עם מקומות ישיבה ליד שולחנות, שולחן סנוקר, 3 ברים מקצועיים המציעים מגוון רחב של שתייה חריפה וקוקטילים, כמו כן נמכרת גם שתייה קלה ומוצע לקהל חטיפים (בוטנים, בייגלה וכו'), תאורה מרהיבה, סאונד מקצועי, מוזיקה עכשווית (מוזיקה שחורה, פופ, דאנס, האוס, טראנס, שנות השמונים, מוזיקה עברית), מופעי רקדניות ורקדנים על במות, מופעי אש, הפקות חדשות כל סוף שבוע עם תפאורה מתאימה, אוכל, והצטרפות להיות חבר מועדון VIP המקנה הנחות למשקאות והנחה בכניסה.
כאמור מתפקד כמנכ"ל המועדון כאשר תחתיו פועלים – סמנכ"ל, שני מנהלי ערב שאחראים לכך שהמועדון יתפקד בצורה תקינה במהלך כל הלילה ולפתרון כל בעיה שצצה במהלכו, שני מנהלי שיווק שפועלים לשיווק ופרסום המועדון לקהל היעד בעזרתם של טלפניות, יחצנים, ופרסום בעיתון, ברמנים, עובדים כלליים (קופאיות, מנקים, שמירת חפצים) ועובדים חיצוניים לארגון – תקליטנים, יחצנים וחברת שמירה. כמו כן עובדים עם המועדון קבלני משנה אשר תפקידם לבנות תפאורה מתאימה למקום כאשר מתקיימות הפקות שונות או הופעות. בסך הכול עובדים במועדון  42 עובדים ללא קבלני המשנה והעובדים החיצוניים.  כאמור לעיל המועדון מציע בילוי לילי לצעירים בגילאים 20 – 30 בימי חמישי, שישי וערבי חג.
בנוסף מתקיימות הפקות של ימי הולדת ומסיבות פרטיות על פי דרישה (בחגים, וכמו כן בתחילת שנת הלימודים הסטודנטיאלית מכללות משכירות את המועדון ועורכות מסיבות פרטיות לסטודנטים עם מופעי בידור והפקות שונות). יתרה מזאת, המועדון מאפשר לחברי הקיבוץ לקיים 6
אירועים (חתונותבר מצוות) בשנה במחיר עלות, וניתנת להם גם האפשרות להיכנס למועדון ללא תשלום.