שיווק שירותים

תקציר העבודה

חלק א' מבוא + רקע
בשלהי שנת
2 002 פנה מנכ"ל____ מר' ____ אל רכז המשק של קיבוץ___ בכדי לקבל את אישורו לפתוח מועדון ערבדיסקוטק בתחום הקיבוץ. לאחר מתן האישור חיפש ____ משקיע על מנת שיוכל להתחיל בבניית המקום. לאחר שהמאמצים למצוא משקיע כשלו החליטו אייל ורכז המשק לקחת הלוואה מהבנק ולאחר שבנו תוכנית עסקית עשו זאת. כאמור לעיל המועדון מציע בילוי לילי לצעירים בגילאים 20 – 30 בימי חמישי, שישי וערבי חג.
בנוסף מתקיימות הפקות של ימי הולדת ומסיבות פרטיות על פי דרישה (בחגים, וכמו כן בתחילת שנת הלימודים הסטודנטיאלית מכללות משכירות את המועדון ועורכות מסיבות פרטיות לסטודנטים עם מופעי בידור והפקות שונות). יתרה מזאת, המועדון מאפשר לחברי הקיבוץ לקיים 6
אירועים (חתונותבר מצוות) בשנה במחיר עלות, וניתנת להם גם האפשרות להיכנס למועדון ללא תשלום.
המועדון מציע שירותי פנאי ובידור לקהל יעד בגילאי 20 +, המאפשר להכיר ,להתרועע, להיראות ולפגוש אנשים חדשים. במסגרת היותו, המועדון מתפקד כדיסקוטק ומציע את השירות המוזיקלי הטוב ביותר לקהל הלקוחות שלו. הדבר מתבטא בכך שמנהלי השיווק עורכים סקרי שוק בקרב הלקוחות, בוחנים את העדפותיהם ועל סמך הסקרים בוחרים עבורם את התקליטנים הטובים ביותר בארץ ובחו"ל. השירות המוזיקלי מתחלק לקהלי יעד שונים שבאים לבלות ולשמוע מוזיקה שונה בימים שונים (חמישי, שישי, או הפקות מוזיקה מיוחדות).
שירותים נוספים חשובים בימינו הם שירותי ביטחון אותם מעניק המועדון לקהל מבליו. במועדון פועלת חברת שמירה המונה כ – 15-20 אנשי ביטחון מיומנים הפועלים הן בתוך המועדון אשר תפקידם למנוע תגרות ולשמור על הסדר, הן מחוץ למועדון בכניסה והן בסביבת הקיבוץ (חנייה, שמירה היקפית) ובשער המרכזי.