מהות השילוב בחינוך המיוחד

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 6762
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

החינוך המיוחד בא לא פעם לידי ביטוי בשילוב, מהו שילוב? כיצד הוא בא לידי ביטוי? והאם ניתן ליישמו הלכה למעשה גם בכיתות בהן מלמדות מורות ללא כל ידע בחינוך מיוחד?
בעבודה זאת ישנן הגדרות, סקירה תיאורטית, מטרות השילוב יתרונותיה וחסרונותיה.
לאחר מכן ישנה הצגה של מערך השילוב בביה"ס  -הלכה למעשה.
לבסוף ישנו איחוד של תיאוריה אל מול מציאות ומסקנות.
כל זאת מלווה בנספחים של תצפיות.