פרסום, ריכוזיות ורווחיות.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 2222
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

בעבודה זו נבחן את הקשר בין 2 משתנים מסבירים ( פרסום וריכוזיות ) לבין משתנה מוסבר(רווחיות),ננסה לשלב את משתנה ההחלטה הניהולי (פרסום) עם משתנים כלכליים שאינם נשלטים ע"מ להגיע למסקנות.
לצורך ההשוואה ועל מנת לקבל אומדנים שאינם מוטים , נחלק את  קבוצות העסקים אותן נבחן לפי גודלן וננסה לקבל החלטה לגבי כל קבוצה בנפרד.
בסופו של התהליך ננסה להגיע למסקנה כוללת לגבי כלל המשתנים וקבוצות הגודל .
ראוי לציין ,כי למרות שבבעיה המחקרית ובהשערת המחקר בא לידי ביטוי קשר חד סיטרי בו שני משתנים מסבירים המשולבים יחדיו על מנת לתת אפשרות לצפות את ערכיו של המשתנה  המוסבר, במציאות ( ואף בתיאוריה ) הקשר אינו חד סטרי, קיימות השפעות הפוכות (של המשתנה המוסבר על משתנים המסבירים ) ואף קיימת השפעה הדדית בין המשתנים המסבירים , במהלך העבודה ,ננסה לתת ביטוי גם להשפעות אלה, שאינן חלק מן השערת המחקר, בכדי לקבל תמונה מציאותית ומהימנה יותר של הקשרים הקיימים בפועל א.     תוכן העניינים: –..עמוד
2 ב.    
1 .הבעיה המחקרית -..עמוד
3
2 .השערת המחקר –עמוד
3
3 .הצגת המשתנים –עמוד
4
4 .שיטות המחקר –..עמוד
4       ג.    ניתוח נושא העבודה — עמוד 5                
1 .פרסום וריכוזיות —
עמוד 5-6
            
2 .פרסום ורווחיות –.עמוד 7
            
3 .ריכוזיות ורווחיות –עמוד
8             
4 . פרסום,ריכוזיות ורווחיות –..עמוד
8 ד.      סיכום –…עמוד 9
ה.      רשימה ביבליוגרפית -…עמוד
1 0       ו.    נספחים –.עמוד
1 1