בורגר ראנצ' תוכנית שיווקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 3185
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
עבודה זו בחנה את ענף המזון המהיר בכלל וענף בורגרים בפרט. כאשר נבחרה חברת בורגר ראנץ (רשת מזון מהיר מעל 3 סניפים ) לניתוח שיווקי לחברה, נבחנה הסביבה השיווקית שבה היא נמצאת תוך ביצוע ניתוחי מיקרו ומקרו על ידי המודלים הקיימים.
לאחר מכן הוצגה אסטרטגיית החברה תוך מתן תשומת לב קטנה לאסטרטגיית המתחרים.
בוצעו פילוחי שוק ובחירת שוק מטרה בידול ומיצוב .
לאחר מכן הוצג תמהיל השיווק ולבסוף נכתבו מס פעולות שעל שהחברה לנקוט לחמש שנים הבאות (אסטרטגיה).
בעבודה זו בוצע המחקר השווקי ע"י אתרים באינטרנט וידע אישי .
ראוי לציין כי בוצעה פנייה מס פעמים להנהלת הרשת לשם עזרה וקבלת נתונים והפניה נענתה בשלילה.
הדבר הובן בעקבות התחרות העצומה בענף והפחד מריגול עסקי.
בעזרת הנתונים שנמצאו ברשת הובנה האסטרטגיה של חברת בורגר ראנץ ואת פעילות החברה להשגתה.
כל זאת נעשה בעבודה תוך מתן הסברים וציטוטים רלוונטים.
תוכן עניינים:
נושא עמוד מבוא
4
הסביבה השיווקית התחרותית 5
PEST
6 -8
PORTER 9-11
SWAT
1 2-14
אסטרטגיה
1 5
פילוח שוק ובחירת שוק מטרה
1 6-17
בידול
1 8
מיצוב
1 9-20 תמהיל השיווק
2 1-22
סיכום ומסקנות
2 3
ביבליוגרפיה
2 4
נספחים
2 5