שוק הרכב-,פלקסוואגן ןפיאט-גישות שונות בגלובליזציה

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 6019
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

תקציר מנהלים
3 5 עמודים, 6,000 מילים השוק העולמי וענף הרכב עברו שינויים וזעזועים במהלך 2001 והתקופה שלפניה.
המסמך סוקר את ענף הרכב כענף גלובאלי לאור מודלים שונים ואח"כ בוחן שתי חברות רכב גדולות ומוכרות : פולקסוואגן ופיאט.
פולקסוואגן מנהלת אסטרטגיה משולבת, מחד היא חברה גלובאלית לפי כל ההגדרות; מייצרת במקום אחד ומוכרת בשני, מוכרת מוצר זהה במחירים שונים.
מאידך לחברה מפעלים ליצור לשווקים מוגדרים, ואלו מיושנים בתפיסתם, תחת ניהול קפדני מגרמניה וללא קשר ליחידות עסקיות אחרות של פולקסוואגן.
פיאט מנהלת מדיניות של חברה בין לאומית עם ערך מוסף – החברה מרכזת את רוב היצור והידע בחברת האם ,ובמקביל מייצרת מכוניות לשווקים ספציפיים בשווקים מתפתחים כגון תורכיה ופולין.
המסמך בוחן את האסטרטגיות הללו לעומקן ומנתח אותן לאור מודלים שונים.
תוכן:
        §          תקציר מנהלים         §          בדיקת ענף הרכב לפי מודלים למדידת ענף גלובאלי         §          פולקסוואגן – תקציר         §          פולקסוואגן – יישום מודלים של רמות גלובליזציה         §          פולקסוואגן – מדיניות באינטרנט וקשריה לאסטרטגיה כללית         §          פולקסוואגן – אסטרטגיה כללית דיון המלצות         §          פיאט – תקציר         §          פיאט– יישום מודלים של רמות גלובליזציה         §          פיאט – מדיניות באינטרנט וקשריה לאסטרטגיה כללית         §          פיאט – אסטרטגיה כללית דיון והמלצות         §          השוואה בין אסטרטגיות החברות         §          ביבליוגרפיה