14009 שיטות מחקר בחינוך - - - האוניברסיטה הפתוחה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
קורס | מחקר כמותי בחינוך |
מילות מפתח | 14009, אופרציוניליזם, איכותנית, דגימה, האו"פ, האוניברסיטה הפתוחה, הוראה, חינוך, כמותית, למידה, מחקר, נקודת מבט, פרדיגמה, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה, שיטות מחקר |
ציון | 82 |
שנת הגשה | 2016 |
מספר מילים | 1558 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה (ממ"ן) 11 – חובה!
הקורס: 14009 – שיטות מחקר בחינוך
חומר הלימוד למטלה: נושאים 1, 2
מספר השאלות: 3 משקל המטלה: 5 נקודות
סמסטר: 2016א מועד אחרון להגשה: 6.11.15
שימו לב: בשאלות/סעיפים שאחריהן מסגרת, עליכם לענות במסגרת ולא לחרוג מגודלה הנתון.
שאלה 1 (סה"כ 20 נק', פירוט בכל סעיף) (30)
קראו שוב את סעיפים 1.1 ו-1.2 (עם תת-סעיפיו) במדריך הלמידה.
א. (4 נק') איזו נקודת מבט אימץ החוקר הצעיר מכיכר רבין – חקירה אטית או חקירה אמית? הסבירו בקצרה.
נקודת מבט אטית . נקודת מבט זו נובעת מצורך לחקור מחקר כמותי שהינו מחקר המתיימר להיות אובייקטיבי ומרוחק ולכן גם שאלותיו של החוקר עסקו בדברים כלליים ולא ברגשות וכו'.