עבודת שיווק על חברת KIT KAT
מוסד לימוד | אוניברסיטת רייכמן |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | SWOT, מודל אנסוף, פורטר, פילוח שוק |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 3307 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
תקציר עבודה בשיווק על קיט קאט:
נשאלנו 5 שאלות:
1. מה ההבדל בסוג הצרכן ותהליך קבלת ההחלטות בין ה – 2 ל – 4 אצבעות בקיט קאט?
2. למה ה – 4
אצבעות מול ה 2 אצבעות משווק בדרך שונה? הסבר את השוני בפילוח?
3. למה ה – 4
אצבעות מול ה 2 אצבעות משווק בדרך שונה? הסבר את השוני בפילוח?
4. נא בנה מפה תפיסתית לתמהיל המוצרים של החברה והסבר את מיקומם האסטרטגי (חוזקות, חולשות וכיוונים).
5. על בסיס האסטרטגיות הגנריות עפ"י פורטר איזה אסטרטגיה נוקטת קיט קאט עבור ה – 2 ו – 4
אצבעות? האם זו האסטרטגיה הנכונה לדעתכם? לפי דעתכם האם כדאי להשיק את שוקולד קיט קאט או כדאי לדחות את השקתו?