עבודת שיווק על חברת KIT KAT

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3307
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תקציר עבודה בשיווק על קיט קאט:
נשאלנו 5 שאלות:
1.     מה ההבדל בסוג הצרכן ותהליך קבלת ההחלטות בין ה – 2 ל – 4 אצבעות בקיט קאט?
2.     למה ה – 4
אצבעות מול ה 2 אצבעות משווק בדרך שונה? הסבר את השוני בפילוח?
3.     למה ה – 4
אצבעות מול ה 2 אצבעות משווק בדרך שונה? הסבר את השוני בפילוח?
4.     נא בנה מפה תפיסתית לתמהיל המוצרים של החברה והסבר את מיקומם האסטרטגי (חוזקות, חולשות וכיוונים).
5.     על בסיס האסטרטגיות הגנריות עפ"י פורטר איזה אסטרטגיה נוקטת קיט קאט עבור ה – 2 ו – 4
אצבעות? האם זו האסטרטגיה הנכונה לדעתכם? לפי דעתכם האם כדאי להשיק את שוקולד קיט קאט או כדאי לדחות את השקתו?